מיכל רוזנשיין היא ראש העיר החדשה של קריית אונו

בעבודה קשה ואומץ רב, קמפיין מדוייק ושיח אמין ואמיתי מול הבוחרים, הדיחה רוזנשיין את ראש העיר ישראל גל וגרפה 43.3% מהקולות לעומת ראש העיר שכיהן כ-11 השנים האחרונות ישראל גל שהצליח להביא 38.1% מהקולות

תושבי קריית אונו רצו שינוי והצביעו עבור כך ברגליים. ראש עיר חדשה לעיר: מיכל רוזנשיין.

בעבודה קשה ואומץ רב, קמפיין מדוייק ושיח אמין ואמיתי מול הבוחרים, הדיחה רוזנשיין את ראש העיר ישראל גל וגרפה 43.3% מהקולות לעומת ראש העיר שכיהן כ-11 השנים האחרונות ישראל גל שהצליח להביא 38.1% מהקולות.

אחריהם בהפרשים עצומים יוסי נשרי עם 9.7% ו ליאת גרוסמן תמיר עם 8.9%. אין ספק: בחירה מוצלחת לעיר שכל כך צמאה לשינוי. רוזנשיין באה מהשטח, היא יודעת בדיוק מה התושבים צריכים ונראה כי בכוונתה לבצע מהפכה בתחומים רבים – ולמען רווחת התושבים.

לאחר פרסום התוצאות הסופיות והידיעה על המהפך בעיר כתבה רוזנשיין: “קריית אונו אהובה, תודה עצומה על האמון שנתתם בי. זו התרגשות גדולה, יחד עם תחושת אחריות אדירה. קהילה יקרה ונפלאה, מסע הבחירות הסתיים עם תחילתו של מסע חדש – למען עתיד קריית אונו.

אני מבקשת לחזור ולהודות לכל אחד ואחת מכם על האכפתיות והדאגה לקריית אונו, כל זה לא היה קורה בלעדיכם. אעשה הכל להיות ראויה לקול שלכם ולפעול למען הצלחת העיר. את המסע הזה לא צעדתי לבד, צעדו איתי עשרות אנשים נפלאים, חכמים ומוכשרים. מלאי אמונה, תקווה ורצון לשנות. אני מבקשת להודות באופן מיוחד, לרשימה הנפלאה של יש עתיד ותקווה שעבדה לילות כימים.

לצידם, ברוח אדירה ובאהבה גדולה עשרות רבות של מתנדבים שפעלו מהלב והנשמה – הניצחון הזה שייך לכם. מהיום, יחד עם רשימת יש עתיד ותקווה אנו מפשילים שרוולים ויוצאים לדרך חדשה. אתם תושבי העיר תהיו השותפים שלי למסע, הקו המנחה שלי. מבטיחה לזכור תמיד שאני הנציגה של כולכם, של כל תושב ותושבת בעיר הנפלאה הזאת.

ומה קרה בגזרת המנדטים למועצה? רוזנשיין וגל מובילים, שימו לב לחלוקה: רוזנשיין והנבחרת עם 33.5%, ישראל גל עם 23.2% וסיעת חוזה חדש בראשות ליאת גרוסמן תמיר עם 13.3%.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פייסבוק לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן