news08.net/ads.txt

מילגות “הזדמנות שניה” לסטודנטיות לתואר ראשון מרחובות!

60 מלגות נוספות לתואר ראשון יחולקו בשנה הקרובה לסטודנטיות תושבות רחובות בנות 35 שנים ומעלה, במסגרת פרויקט “הזדמנות שניה להשכלה גבוהה” של פורום נשים בעירית רחובות, בשיתוף מפעל הפיס ומוסדות הלימוד.

פרויקט “הזדמנות שנייה להשכלה גבוהה” יצא לדרך לפני כשש שנים ביוזמת חברות פורום נשים בעיריית רחובות. הפרויקט נועד להעניק לנשים רחובותיות בגילאי 35 ומעלה הזדמנות ללמוד לתואר אקדמי ראשון. הפרויקט מתקיים בשיתוף עם מפעל הפיס ומכללת אחווה, שם לומדות רוב הנשים וכן עם המרכז האקדמי פרס, המכללה האקדמית אונו, מכללת אשקלון ומכללת תלפיות. לאחרונה מציע הפרויקט מלגות גם לנשים רחובותיות הלומדות במסגרות אקדמיות נוספות, המוכרות מטעם המל”ג וזאת במסגרת תוכנית מלגות עירונית לכלל תושבי העיר.

בימים אלה נערך הפורום לשנת הלימודים הבאה, ולצאתו לדרך של המחזור השביעי של הפרויקט. הפורום מציע את האפשרות להגשת בקשה למלגה לכל רחובותית מעל גיל 35 הלומדת לתואר ראשון או תעודת הוראה במוסד אקדמי מוכר למל”ג או לתעודת הנדסאית מוכרת מטעם המה”ט. כל הסטודנטיות הזכאיות למלגה מעניקות שעות התנדבות בקהילה במגוון מוסדות ופעילויות בעיר כגון: חונכויות בבתי הספר, במועדוניות ובמתנסים, עזר מציון, קפלן, על”ה, קשישים, קהילה נגישה, הבית החם לנערות, סיירת הורים, בי”ס עידוד ועוד. בכך למעשה נתרמת הקהילה כולה מהפרויקט. בנוסף, מלווה הפורום את הסטודנטיות בעזרה בלימודים בשיעורים פרטיים וקבוצתיים, שניתנים על ידי מתנדבים, לאורך כל התואר וללא עלות. בכך מהווה עבורם פורום הנשים כמקור תמיכה וסיוע לכל פנייה.

ראש העיר, רחמים מלול: “אנו גאים לתמוך בפרויקט המיוחד הזה, אשר מעניק לנשים תושבות העיר הזדמנות לרכוש השכלה אקדמית ולחולל שינוי בחייהן. עכשיו נפתחת שנה נוספת של הזדמנויות- אני קורא לתושבות העיר בגיל המתאים להגיש מועמדות לרכישת השכלה באמצעות המילגה העירונית”

אוה גור, ח”מ מחזיקת תיק קידום מעמד האישה ויו”ר הפורום לקידום מעמד האישה: מדובר בתכנית בעלת חשיבות גדולה. הנשים שלומדות בתוכנית בימים אלו עוברות שינוי משמעותי הן מבחינה אישית והן מבחינה תעסוקתית וכבר כעת משודרגות ומתקדמות מבחינת שכר ומבחינת קידום בעבודה.

אביבה חלבי, יועצת רה”ע לקידום מעמד האישה: “הפרויקט הוכח בשנים האחרונות כמשנה חיים. אחוזי ההצלחה בפרויקט גבוהים במיוחד. 98% מהסטודנטיות מסיימות את לימודיהן ומתוכן מספר מצטיינות דיקאן וכ-30% ממשיכות ללימודי הסבה או תואר שני. הצלחה זו מתאפשרת בזכות תמיכת עיריית רחובות , ובזכות ההשקעה הרבה של הסטודנטיות והסיוע של המתנדבים המלווים את הסטודנטיות בשיעורים פרטיים וקבוצתיים. מודה לנירית שדה על ריכוז התוכנית. מציעה לפנות אליה בכל שאלה”

הסטודנטיות מציינות את עצמת השינוי שחולל בהם הפרויקט: “כל הבית הפך להיות חלק מהתהליך, אני מצליחה לעזור יותר לילדים בלימודים”, “מאז תחילת הלימודים ילדיי קיבלו יותר מוטיבציה ללמוד בעצמם”, “גיליתי כי כשכל כך עסוקים מספיקים יותר, מצאתי בעצמי יכולות שלא הכרתי”, “מקום ההתנדבות נתן לי תחושה נפלאה, התחברתי למקום ולאנשים ואשמח להמשיך ולתרום”, “היכולות שגיליתי בעצמי בעקבות הפרויקט נתנו בי את הכוח וכך הצלחתי גם לשנות את מעמדי התעסוקתי”.

להצטרפות לפרויקט, ולקבלת הטפסים למלגה – לחצו כאן
מסירת הטפסים למלגה עד ה-1.9.22 במשרדי מרכז הגישור, טלר 9 ב’ רחובות
לפרטים נוספים: נירית שדה – פורום נשים – 08-9352419 [email protected]

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן