news08.net/ads.txt

מילה טובה | מחוות מרגשות של תלמידי מודיעין-מכבים-רעות

תלמידי ביה”ס העל-יסודי “יחד” וביה”ס לחינוך מיוחד “גוונים” נשאו תפילה משותפת לכבוד ראש חודש כסלו ויצרו את הסלוגן “ביחד ננצח” בשרשרת אנושית. הבוקר תלמידי ביה”ס היסודי “רמון” קיבלו את פניהם של המתגייסים הטריים, בלשכת הגיוס הזמנית שמתארחת בעיר.

מחוות רבות נוצרות בתקופת המלחמה, על ידי בתי הספר בעיר, אשר תורמות ללא ספק לחוסן החברתי ולתחושת המשמעות עבור התלמידים וצוותי החינוך.

אחת מהן, היא של תלמידות ותלמידי בית הספר העל יסודי “יחד” בשיתוף עם תלמידי ותלמידות בית הספר לחינוך מיוחד “גוונים”, אשר נשאו תפילה משותפת לכבוד ראש חודש כסלו להרבות באור, שמחה, ריפוי ותקווה. התלמידים יצרו את הסלוגן “ביחד ננצח” בשרשרת אנושית שצולמה במבט מלמעלה. היוזמה למחווה נעשתה בהובלת מנהל בית הספר שגיב אלבז ובהפקת מיכל שרף, הרכזת החברתית.

עוד יוזמה מרגשת התרחשה הבוקר, ראשון 19.11, כאשר תלמידי ותלמידות בית הספר היסודי “רמון” קיבלו את פניהם של המתגייסים הטריים, בלשכת הגיוס הזמנית אשר מתארחת בעיר בחודשים הקרובים. התלמידים העניקו למתגייסים את תפילות הדרך עם ציורים שציירו ולבבות שוקולד קטנים, להמשך הצלחה בדרכם החדשה למען מדינת ישראל, במיוחד בתקופה זו.

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

 

 

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן