מילה טובה | משטרת המרחב באילת היא דוגמא ומופת

ראש העיר אלי לנקרי ומנכ”ל החברה הכלכלית אבי כהן במחווה מרגשת לשוטרי אילת

להפתעה הזו לא ציפו שוטרי תחנת אילת ולוחמי מג”ב כאשר ראש העירייה אלי לנקרי ומנכ”ל חכ”א אבי כהן יחד עם עובדי חפ”א הפתיעו אותם במילים חמות ותשורות מפנקות. לנקרי הודה לשוטרים על עבודתם מסביב לשעון, לילות כימים למען בטחונם של תושבי העיר אילת והמפונים אליה ועל שיתוף הפעולה הפורה והמתמיד של המשטרה עם גורמי הרשות העירונית כל העת ובמיוחד כעת, בצל הלחימה.

“במלחמה הזאת משטרת ישראל עמדה ועומדת בחזית ולחמה ולוחמת בגבורה ובחירוף נפש”, אמר אלי לנקרי לחדשות 08. “משטרת המרחב באילת היא דוגמא ומופת להתנהלות של משטרה שמעניקה תחושת ביטחון וביטחון לתושבים ולעשרות אלפי המפונים והמתפנים באילת. שיתוף הפעולה – שגם בשגרה הוא מצוין – מתעצם בשעת מלחמה ואני מצדיע להם! ומודה להם על התרומה האדירה לביטחון שלנו וכן על מעורבותם הגדולה בקהילה והתמיכה באוכלוסיות המוחלשות. יישר כוח”.

מנכ”ל חכ”א, אבי כהן הוסיף: “כל בר דעת מבין את חשיבות עבודת המשטרה בעת הזו. המעט שיכולנו לעשות זה להוקיר תודה על העבודה המאומצת סביב השעון כדי להעניק תחושת ביטחון מלאה לעיר אשר הכפילה את עצמה. גאווה להיות תושב העיר אילת ולראות את שיתוף הפעולה יוצא הדופן בין כלל גורמי הביטחון שהלך והתעצם מתחילת המלחמה”.

◼️ אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

מילה טובה – יוזמה חדשה של חדשות 08 לתת במה ולפרגן לכמה שיותר אנשים שעושים טוב במדינה שלנו

צילום: דוברות המשטרה | אודי שכטר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן