news08.net/ads.txt

מילה טובה | עובדי שופרסל מסייעים בקטיף אבוקדו

שיתוף פעולה מרגש בין ענקית המזון שופרסל לקואופרטיב החקלאות “חקלאי גרנות”

במסגרת תכנית הסיוע שגיבשה קבוצת שופרסל למען חקלאי ישראל, התנדבו עובדי החברה וסייעו בקטיף אבוקדו של “חקלאי גרנות” בקיבוץ משמרות 

“חקלאי גרנות” השיקה פלטפורמה דיגיטלית לחיבור בין חקלאים לארגוני מתנדבים בחקלאות, באמצעותה מבוצעים מדי יום פעולות סיוע רבות לחקלאים בעוטף וברחבי הארץ.

עם פרוץ המלחמה נותרו יבולים, שדות ומטעים רבים ללא ידיים עובדות, מה שהוביל למצוקה קשה בקרב חקלאי ישראל, מהרס יבולים ועד למחסור של פרי וירק בשווקים. חקלאי גרנות, יחד עם קבוצת שופרסל, חברו יחד ליוזמה משותפת, במסגרתה מתנדבים עובדים ועובדות שופרסל במטעי האבוקדו של גרנות באיזור עמק חפר ומסייעים בקטיף ובטיפול ביבולים.

הפלטפורמה הדיגיטלית של “חקלאי גרנות” נועדה לחבר בין הצרכים החקלאיים של חקלאי גרנות וחקלאי ישראל בכלל, לבין ארגוני מתנדבים שונים בחקלאות, בדגש על סיוע ויוזמות עבור ולמען חקלאי עוטף עזה.

חקלאים הזקוקים לעזרה ומתנדבים שונים, מגופי התנדבות עסקיים גדולים ועד המתנדב הבודד, יוכלו לעשות זאת באמצעות טופס מקוון בפלטפורמה.

לדברי גיורא מרום, מנכ”ל חקלאי גרנות, “לאור המצב ולצורך הדחוף בידיים עובדות בעבודות שונות בחקלאות הקמנו  בחקלאי גרנות מטה מתנדבים לניהול ההתנדבות הפעילות החקלאית שלנו ושל חקלאים מצפון ומדרום להם אנו מסייעים. גרנות פועלת ומגייסת את כל המערכות שלה על מנת לתמוך ולסייע בכל הנושאים הנדרשים, הן ברמה הלאומית והן ברמה הפרטנית”.

מטה ההתנדבות של חקלאי גרנות: https://love.granot.co.il/

 

צילום: אלעד גוטמן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן