news08.net/ads.txt

מילה טובה | קק”ל מתגייסת למען אופקים

נערים מתכנית ‘נוער בסיכוי’ של קק”ל צבעו ציור קיר מרגש המצדיע למעשי הגבורה של תושבי אופקים בשבת השחורה. בסוף השבוע האחרון הציגו הנערים ציור קיר מיוחד בו מוצגת תמונה של אב אשר מגן על בנו מירי רקטות באמצעות ספר תורה.

קק”ל מתגייסת למען העיר אופקים. נערי פרויקט ‘נוער בסיכוי’ של קק”ל הציגו בסוף השבוע האחרון ציור קיר מיוחד בו מוצגת תמונה של אב אשר מגן על בנו מירי רקטות באמצעות ספר תורה. 

בשבת השחורה של ה-7 באוקטובר, פתחו ארגוני הטרור חמאס והג’יהאד האסלאמי הפלסטיני במתקפת פתע על ישראל. סך הכול 52 איש מתושבי העיר נרצחו במתקפת הפתע והקרבות באופקים: אזרחים, שוטרים וחיילים.

בסופ”ש האחרון קק”ל התגייסה למען העיר אופקים, נערים בגילאי 14-18 מהתכנית ‘נוער בסיכוי’  צבעו מיגונית ליד בית הכנסת באופקים והציגו גרפיטי מיוחד הממחיש את מעשי הגבורה הרבים של אזרחי אופקים בזמן השבת השחורה. בתמונה מוצג אב אשר מגן על בנות מירי רקטות באמצעות ספר תורה.

תוכנית ‘נוער בסיכוי’ של קק”ל היא תוכנית שמעניקה לבני נוער שנשרו ממסגרות או בעלי סיכוי גבוה לנשירה הזדמנות לחזור למסלול חיים משמעותי ולהשתלב חזרה במסגרות. במיזם זה, בני הנוער מקבלים חינוך ציוני, יחס אישי, הכשרות תעסוקתיות, הקניית מיומנויות וכישורי חיים בסיסיים וכן עידוד לשירות משמעותי בצה”ל ובשירות הלאומי.

מדובר בנדבך אחד מתוך תכנית כוללת של קק”ל למען תושבי הדרום שפונו מבתיהם. השבוע התבשרנו שקק”ל תתרום 1.4 מיליארד שקלים למען שיקום היישובים בעוטף ובדרום הארץ.

שמעון אבוחצירא, מנהל מחלקת נוער בסיכוי בקק”ל: “בצל החושך הגדול שנפלה עלינו ב-7 לאוקטובר, נחשפנו לסיפורי גבורה רבים של אזרחים וביניהם תושבי אופקים האמיצים. קק”ל התחייבה לסייע בשיקום היישובים המפונים ואנחנו נהיה כאן עבור כל תושבי אופקים לאורך כל הדרך”.

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

צילום: קק"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן