מילה טובה | שטיינר מכשירי שמיעה תומכת במפונים בים המלח

שטיינר מכשירי שמיעה תומכת בתושבי העוטף והקימה נקודת שירות עבור לקויי שמיעה ששוכנו באזור ים המלח

רשת שטיינר מכשירי שמיעה חברת בת של סונובה ישראל מתגייסת למען תושבי העוטף שנעקרו מבתיהם לאחר השבת השחורה ב-7 באוקטובר ופתחה נקודת שירות במלון נבו ישרוטל ים המלח, אליו מוזמנים להגיע חברי כל קופות החולים. קלינאית תקשורת מנוסה ומיומנת תהיה במקום לתת שירות למכשירי שמיעה הכולל כיוון מכשירים, החלפת פילטרים וסוללות וכל מה שנדרש לפעילות תקינה של מכשירי השמיעה שלכם.

נקודת השירות של רשת שטיינר תפעל במרפאת מכבי שנפתחה במלון נבו ישרוטל ים המלח. לתיאום פגישה יש להתקשר לטלפון 6967

*.

כמו כן מזמינה רשת שטיינר את כל מי שאיבד מאז תחילת המלחמה מכשירי שמיעה מתוצרתם או מכל חברה אחרת לפנות למרכז שירות הלקוחות של הרשת ולקבל מכשירי שמיעה חלופיים בהשאלה לתקופת המלחמה ללא תשלום או התחייבות.

אריק שטיינר, מנכ”ל סונובה ישראל, בעלת רשת שטיינר מכשירי שמיעה: “החשיבות של שמיעה תקינה גדולה משמעותית בזמן חירום. תושבי העוטף שמרכיבים מכשירי שמיעה ושוכנו באזור ים המלח והסביבה מוזמנים להגיע לנקודת השירות שהקמנו ולקבל כל מה שנדרש לתיקון או שיפור איכות השמיעה שלהם. אנו מתפללים לחזרתם בשלום של השבויים, ומחבקים את משפחות הנרצחים, ומאחלים רפואה שלמה לפצועים”.

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

צילום: pixbay

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן