news08.net/ads.txt

מילה טובה | תנועת הצופים מעבירה פעילויות לילדי העוטף באילת: “שמענו הרבה מאוד דברים קשים”

דפנה רזניק מתנועת הצופים: “אני אקח מכאן את הפעילות שעשינו, את התחושה שאנחנו חלק מהקהילה גם אם אנחנו לא בעיר שלנו. בסוף יש לנו משימה לאומית ויש צורך מאוד גדול. לתת לילדים את ההפסקה הזו בשגרה”

תנועת הצופים התגייסה למען הילדים ומקיימת פעילויות לאורך כל השבוע בקרב ילדי המפונים מיישובי הדרום.

הפעילויות שמעבירים החניכים עם הילדים באילת כוללות משחקי יצירה, משחקי קופסה, פעילויות ספורט, פעולות של הצופים ועוד. הפעילויות מתקיימות במלון רמדה באילת, מלון פנורמה באילת, מלון קיסר באילת ובמלון רויאל ביץ’ באילת.

דפנה רזניק, בת 18, ש”ש בתנועת הצופים, המתנדבת במלון באילת מספרת “בימים רגילים אני עושה שנת שירות בלוד. אני חלק מקומונה של גרעין במדבר, ביומיום אנחנו מתנדבים בכל מיני מקומות: בבתי ספר ובמועדוני נוער כשהמטרה שלנו היא לייצר שותפות יהודית ערבית. בגלל המצב הנוכחי חיפשנו דרך להמשיך את הפעילות. הגענו לאילת לבתי המלון דרך תנועת הצופים, אנחנו מפוזרים בהרבה מלונות ברחבי העיר איפה שיש משפחות שפונו מהדרום ומהעוטף – והמטרה שלנו היא לקיים פעילות חינוכית הפוגתית לילדים, להיות איתם ולהעביר להם את הזמן כדי לעזור להורים, ולתת להם איזושהי הפסקה ולעזור להם במה שהם צריכים עם הילדים. אנחנו מלווים גם משפחות עם ילדים שיש להם צרכים מיוחדים ושצריכות מענה יותר אישי. הגענו לכאן ביום שישי ואנחנו מתאכסנים בבית אלמוג.

לדבריה, “היינו בשני מקומות שאוספים תרומות בעיר. יש מתחם מאוד גדול של תרומות של בגדים. פגשנו משפחות שמגיעות ועזרנו להם למצוא את הבגדים שהם צריכים. שמענו הרבה מאוד דברים קשים. במלון שיחקתי עם שני ילדים, ובשיחה עם האמא שלהם הבנו שהאב נעדר. הילדים מגיעים לכאן אחרי שראו מראות קשים. חלקם ראו את הבית הרוס לגמרי, ואז הגיעו לכאן, לא בהכרח בהרכב מלא. כאמור, אנחנו מפוזרים בכל מיני מלונות. יש לנו לו”ז שבועי של משחקים, יצירה, הכנת כדורי שוקולד. אנחנו הולכים להיות כאן עוד שבוע. הכול תלוי בצורך. אני אקח מכאן את הפעילות שעשינו, את התחושה שאנחנו חלק מהקהילה גם אם אנחנו לא בעיר שלנו. בסוף יש לנו משימה לאומית ויש צורך מאוד גדול. לתת לילדים את ההפסקה הזו בשגרה”.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

מילה טובה – יוזמה חדשה של חדשות 08 לתת במה ולפרגן לכמה שיותר אנשים שעושים טוב במדינה שלנו

צילום: יחצ הצופים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן