news08.net/ads.txt

רחובות: מימון בהיקף של מיליוני שקלים ממשרד השיכון עבור פרויקטים בהתחדשות העירונית | גיא צור: “זהו חיזוק לדרכה של העיר כמובילה ופורצת דרך בתחום”

רחובות תקבל מימון בהיקף של מיליוני שקלים ממשרד השיכון עבור תכניות התחדשות עירונית. הבקשות שאושרו הוגשו במסגרת מסלול תחרותי בו נבחרים מת

חמי פינוי-בינוי, בהתאם לקריטריונים אותם קבעה הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, לרבות היבטי כדאיות כלכלית.

לדברי זאב אלקין, שר הבינוי והשיכון, “פרויקטים של התחדשות עירונית הם רב רובדיים בחשיבותם, משקמים ומחזיקים מבנים ישנים, מאפשרים התאמה של דירות לסטנדרטים מודרניים נגישים, מאפשרים הגעה של אוכלוסיות חדשות לחיזוק הרשויות וגם הופכים את סביבת המגורים לנעימה יותר למגורים. המימון שיועבר לטובת פרויקטים אלו הוא צעד אחד מתוך שלל צעדים שאנו מקדמים עבור תחום חשוב זה ואני מברך על השותפות עם הרשויות המקומיות, אשר רק יחד איתם מהלכים אלו יצליחו”.

בעיר רחובות יזכו לסיוע תקציבי 1,541 יח”ד במתחם מילצ’ן. כידוע, בתכנון מתחם מילצ’ין יושקעו כ- 3.5 מיליון שקל. כיום, המתחם כולל 434 יחידות דיור, ובמקומן ייבנו כ-1,541 יחידות דיור חדשות וכ-9,500 מ”ר שטחי מסחר ומשרדים.

גיא צור מחזיק תיק ההתחדשות העירונית, חבר מועצת העיר:“מדובר בחיזוק לדרכה של רחובות כמובילה ופורצת דרך בתחום ההתחדשות העירונית. אני מודה למשרד השיכון על שותפות דרך אסטרטגית ומודה לראש העיר, רחמים מלול, שדוחף ללא לאות למצב את רחובות כעיר המובילה בישראל בתחום ההתחדשות העירונית”.

אביעד פרידמן, מנכ”ל משרד הבינוי והשיכון: “אני מברך על ההשקעה החיונית הזו בפרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי הארץ. התיישנות המבנים לצד צמיחת האוכלוסייה מחייבת את תנופת הבנייה שאנו מעודדים במהלך זה. מימון זה גם מהווה פתרון נוסף לחסמי התחדשות הנובעים משיקולים של כדאיות כלכלית. זוהי חובתנו להביא את החידוש והשיפור לכל מקום בארץ והשקעה זו היא יישום של חובה זו בשטח”.

אלעזר במברגר, מנהל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית: “מדובר בהשקעה יוצאת דופן בהיקפה במתחמים אשר ללא תקצוב ממשלתי לעבודת התכנון, לא היו זוכים להתחדשות עירונית בטווח הנראה לעין. לשמחתנו ההשקעות יתבצעו בכל רחבי הארץ, לרבות בפריפריה, וכך נגיע ליותר ויותר ערים במסגרת תכנון ההתחדשות העירונית בארץ. אני מזמין את כל הרשויות המקומיות לפנות לרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, ולבחון האפשרות לקבל מימון חשוב זה לטובת קידום תכנון של מתחמי התחדשות עירונית בתחומן”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן