מים ורודים בקרית גת?

חברת מקורות משנה את מקורות אספקת המים לעיר – עקב עבודות אחזקה של מתקן ההתפלה באשקלון

מים ורודים בקרית גת? ייתכן וצבע המים ישתנה בימים הקרובים – כך לפי הודעה שמפרסם

אוריאל טרמצ’י מנכ”ל מי קרית גת לציבור בנושא שינוי באיכות מי השתייה.

לפי לשון ההודעה, החל מיום שבת 25.2.2023 ועד יום חמישי 3.3.23 חברת מקורות משנה את מקורות אספקת המים לעיר קריית גת וזאת עקב עבודות אחזקה של מתקן ההתפלה באשקלון. עבודות אלה עלולות לגרום לשינוי הרכב המים המסופקים לציבור. יש להדגיש כי השינוי בהרכב המים נמצא בפיקוח ואישור משרד הבריאות והמים המסופקים לציבור הינם בהתאם לתקנות ועל פי כל דין.

השינוי בהרכב המים עלול לגרום לתופעות של “עכירות במים” (צבע ורוד). “עכירות מים” זו שכמעט ואיננה נראית, הינה תגובה של צנרת המים הביתית לשינוי הרכב המים המסופקים ע”י חברת מקורות. כאשר יש חשד לעכירות מים הציבור מתבקש לפעול בהתאם: יש לפתוח את הברז המים ולאפשר זרימת מים עד העלמת התופעה ולהודיע באופן מידי לתאגיד מי ק.גת (טלפון 08-6883468) או לטלפון במוקד עירוני: 106 / 08-6878370

לתשומת לב הציבור שינוי הרכב המים יגרום לשינוי במוליכות החשמלית של מי השתייה. למרות השינוי איכות המים המסופקת הינה בהתאם לנדרש ע”י התקנות ועל פי כל דין.

בתוך כך הודגש כי הודעה זו הינה התראה בלבד ואין בשינוי בהרכב מי השתייה כל סכנה בריאותית, וכי הדבר נעשה באישור משרד הבריאות.

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן