מינוי חדש: אלדד קפיטולניק נבחר לתפקיד מנהל התיכון החדש בקריית אונו

מאז פרישתו מצה”ל התמסר אלדד לעולם החינוך, כמורה לסייבר, וביצע תפקידי מחנך, ריכוז מקצוע וסגנות מנהלת בתיכון בליך

השבוע הסתיים ההליך המכרזי לבחירת מנהל התיכון החדש בעיר. ועדת המכרזים בה לקחה חלק גם ראש העיר מיכל רוזנשיין, נפגשה עם המועמדים והמועמדות ובחרה לתפקיד באלדד קפיטולניק.

מיכל רוזנשיין הייתה זו שבישרה לאלדד קפיטולניק על זכייתו: ”אלדד אדם משכמו ומעלה. הבחירה בו כמנהל לתיכון אקדמיה החדש היא בחירה בחזון, בחירה בניסיון, ובחירה בדרך חינוכית וערכית מובילה. אני בטוחה שאלדד יוביל וינהיג צוות חינוכי ותיכון מצויין”

אלדד, אשר גדל בקריית אונו ומתגורר בה כיום, נשוי לשלי ואב ל 5 ילדים. הוא התחנך בעיר בתיכון בן צבי, ובהמשך סיים תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה ומדעי המחשב, תואר שני במנהל עסקים, לימודי תעודה בהנחיית קבוצות והינו בוגר מכון מנדל למנהיגות חינוכית.

אלדד פרש צה”ל לאחר 25 שנות קריירה צבאית במסלול ממר”ם, בהן ביצע תפקידי תכניתן, פיקוד וניהול בעולם הטכנולוגי. תפקידו האחרון בצה”ל היה מפקד יחידת שוהם באגף התקשוב.

מאז פרישתו התמסר אלדד לעולם החינוך, כמורה לסייבר, וביצע תפקידי מחנך, ריכוז מקצוע וסגנות מנהלת בתיכון בליך.

בימים אלה מסיים אלדד את שנתו השישית בניהול גימנסיה הרצוג, בית ספר על יסודי שש שנתי בעיר חולון. תחת הנהגתו דורג בית הספר בשנתיים האחרונות בין בתי הספר המצטיינים על ידי משרד החינוך, והשנה נבחר כמועמד לפרס החינוך מטעם עיריית חולון.

נירה פרידמן, מנהלת אגף החינוך בעיריית קריית אונו מסרה: “למעלה מ-40 מועמדים ראויים נגשו למכרז לתיכון היוקרתי העתיד להיפתח בקריית אונו. אני בטוחה שעשינו בחירה מצויינת, לטובת כל ילדי העיר.

אלדד קפיטולניק, המנהל הנבחר לתיכון החדש מסר כי הוא מתרגש מאוד לקראת הקמת התיכון החדש בעיר. “מבחינתי זוהי סגירת מעגל והזדמנות להביא את משנתי החינוכית ומיטב שנות ניסיוני לטובת עיר מגורי.”

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן