news08.net/ads.txt

מינוי חדש במאוחדת: תושב העיר, מני ברהום, מונה למנהל מרפאת “לב העיר” במודיעין

מני ברהום, תושב מודיעין מכבים רעות, מונה למנהל המרכז הרפואי ‘מאוחדת לב העיר’ (עזריאלי) ומגלה: “מאז ילדותי אני במאוחדת”


מנהל חדש במרפאת ‘לב העיר’ (עזריאלי) במאוחדת מודיעין: מני ברהום (39, נשוי+3), תושב מודיעין מכבים רעות. ברהום אוחז בתואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בר אילן. זיקתו לעולם הבריאות נוצרה כבר בשירותו בצה”ל כחובש קרבי, במילואים משמש קצין ארגון רפואה בחטיבת חי”ר ובתפקידו אחראי על נושאי לוגיסטיקה וטיפול בזמן חירום בעולמות הרפואה. בכל תפקידיו הקודמים עסק בניהול.

למודיעין מכבים רעות הגיע מעיר הבירה, “ובתור ירושלמי – אני במאוחדת מאז שנולדתי”, הוא אומר. כעת, זוהי סגירת מעגל עבורו לדאוג ללקוחות מאוחדת באזור מגוריו.

“הניסיון המקצועי שלי כמנהל, לאורך השנים, דרש חיבור לאנשים ותהליכים” מוסיף ברהום, “וזה – מטבע הדברים, החיבור בין עולם הרפואה לעולם הלוגיסטיקה ואנשים מרגיש לי טבעי לרבות מתן יחס אישי לכל אחת ואחד מלקוחות מאוחדת לצד שמירה על איכות הרפואה המתקדמת, המהפכה ההיברידית, הנגשת השירותים והמצוינות שהינה ערך עליון בעיני כולנו, מתוך שליחותנו כאנשי מערכת בריאות”.

מנהל מרחב יהודה חוף במאוחדת, אורי אטון

התייחס למינוי של מני ברהום ואמר: “אני שמח על הצטרפותו של מני לנבחרת המנהלים המובילה של מאוחדת ובטוח שהוא יצליח לעמוד באתגרים המצפים לו בתפקידו החדש. אין לי ספק שעם יכולותיו, הוא יוביל בהצלחה את מאוחדת במודיעין להישגים נוספים ולרווחת כל לקוחותינו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן