news08.net/ads.txt

מינוי חדש במכבי: תת-אלוף (במיל׳) מיכל תשובה מונתה לראש מחוז הדרום

תשובה נכנסת לתפקידה במכבי עם ניסיון רב שנים בניהול והובלת מערכות מורכבות, עתירות כוח אדם ותקציבים, בניהול משא ומתן מול גורמים בכירים ובהובלת תהליכי התייעלות מורכבים ובניהול צוותים מגוונים מדיסציפלינות שונות.

תת-אלוף (במיל׳) מיכל תשובה (54) מונתה לעמוד בראש מחוז הדרום של מכבי שירותי בריאות, במקומה של ד״ר רחלי מיזן שתחל את תפקידה החדש בארגון כראש מחוז ירושלים והשפלה.

את דרכה בדרג הבכיר של צה”ל התחילה תא״ל (במיל׳) תשובה כראש מספן כוח אדם בחיל הים בדרגת אלוף-משנה ולאחר מכן מונתה לראש מנהל הסגל באגף כוח אדם של צה״ל כשהיא בדרגת תת-אלוף. בתפקידיה בצה”ל יזמה והובילה תהליכים בעלי משמעות אסטרטגית, וכן קידומם אל מול גורמי ממשל בכירים. תשובה זכתה במספר פרסים לאורך שירותה הצבאי וביניהם פרס ראש אכ”א למצוינות.

בתחום הבריאות, תשובה ניהלה את מחלקת קהילה ובריאות התלמיד בחברת פמי שירותי בריאות, שסיפקה שירותי בריאות הציבור לכמיליון וחצי תלמידים במחוזות תל אביב והמרכז. בנוסף, מילאה את תפקיד ראש צוות רפורמת “נפש אחת” לשיפור השירות, הטיפול והשיקום של נכי צה”ל במשרד הבטחון. תשובה מכהנת  כיו”ר דירקטוריון מרכז תעסוקה שיקומי בעיריית תל אביב יפו בהתנדבות.

תשובה נכנסת לתפקידה במכבי עם ניסיון רב שנים בניהול והובלת מערכות מורכבות, עתירות כוח אדם ותקציבים, בניהול משא ומתן מול גורמים בכירים ובהובלת תהליכי התייעלות מורכבים ובניהול צוותים מגוונים מדיסציפלינות שונות.

מנכ״לית מכבי שירותי בריאות סיגל דדון-לוי: ״אני מברכת על הצטרפותה של תא״ל (במיל׳) מיכל תשובה למכבי ומאחלת לה הצלחה רבה בתפקידה. ניהול מחוז הדרום של מכבי מהווה אתגר של ממש בתקופת הלחימה בה אנו מצויים בחודשים האחרונים, כשמטרת העל הינה לספק למאות אלפי חברי מכבי בדרום את המשך הרצף הטיפולי בכל מצב ביטחוני שהוא, תוך שמירה על סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל״.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות נתיבות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מזכרת בתיה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות קרית עקרון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: אור פרווזניק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן