news08.net/ads.txt

מינוי חדש בנמל אשדוד – הכירו את שי כהן

דירקטוריון נמל אשדוד אישר את המלצת ההנהלה למינויו של כהן לתפקיד.

שי כהן מונה לתפקיד רמ”ח מיחשוב ומערכות מידע של חברת נמל אשדוד.  דירקטוריון נמל אשדוד אישר את המלצת ההנהלה למינויו של כהן לתפקיד.

שי כהן מביא עימו ניסיון רב בתחום המיחשוב ומערכות המידע בארגונים גדולים. בתפקידיו האחרונים שימש כהן כמנהל חטיבת IT במשרד  המשפטים  ומנהל מחלקת IT בכיר בהראל ביטוח ופיננסים. במסגרת תפקידו בנמל אשדוד, יהיה אחראי על כלל שירותי ה- IT וכמו כן, יהיה אחראי מול  גופים מוסדיים ופרטיים על ממשקים, רגולציות, חדשנות ומהלכים אסטרטגיים.

כהן (48), נשוי, בעל תואר שני MSc בניהול טכנולוגיות של המכון הטכנולוגי חולון (HIT), בעל תואר ראשון ((BS c בהנדסת מערכות מידע של הפקולטה להנדסה באונ’ בן גוריון ובעל תואר ראשון BA במערכות תוכנה של המכללה האקדמית ספיר.

לדברי אלי בר יוסף, מנכ”ל בפועל נמל אשדוד: “אנו מברכים את שי כהן על הצטרפותו למשפחת נמל אשדוד, ומאמינים כי יוכל לתרום רבות מניסיונו המקצועי והעשיר. הנמל מתמודד עם אתגרים רבים ואנו סמוכים ובטוחים כי יסייע לנו להגיע ליעדים אותם הצבנו לעצמנו”.

צילום: טל אורן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן