news08.net/ads.txt

מינוי חדש לעו”ד אלון אלטמן ש”טיפל” בארגוני הפשיעה, מהגדולים במדינה (זגורי, גרינברג, דומרני, אדרי, לביא)

ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה בחרה היום פה-אחד בעו”ד אלון אלטמן לתפקיד המשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים. עו”ד אלטמן – המשמש כיום כפרקליט מחוז דרום (פלילי) –  וכמי שממלא בפועל את סמכויות המשנה לתפקידים מיוחדים – החל את דרכו בפרקליטות כטרום-מתמחה בשנת 1995, ושימש כפרקליט במחוז דרום מאז 1997.

אלטמן נודע בטיפולו לאורך שנים בארגוני פשיעה מהגדולים במדינה בדרום הארץ. לדבריו, “תיקי הדגל” של פועלו בפרקליטות הם תיקי משפחות זגורי, גרינברג, דומרני, אדרי, לביא ואחרות. כן הגיש את כתב האישום כנגד יעקב בטיטו, רב מנתיבות שתקף מינית תלמידים, ונגד אדם איטל שרצח את רוסלן קובייב ואיתן איזמאיילוב. אלטמן שימש כתובע בפרשת שי דרומי ועוד. כן טיפל בעבירות צווארון לבן של סגן ראש עיריית אילת. מילא תפקידים ניהוליים כראש צוות פרקליטים, ממונה על תיקי בית משפט השלום ואחראי על המתמחים במחוזו.

הוא יחליף בתפקיד את עו”ד נורית ליטמן, שמילאה את התפקיד עד לפרישתה במאי 2021, ואילו עו”ד לייסר, המשמשת כיום כסגנית מנהלת המחלקה למשפט העבודה, תחליף בתפקיד את עו”ד רחל (קוקי) שילנסקי, המסיימת כהונה בת 8 שנים.

המשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים עוסק בתחום המשפט הפלילי, בין היתר, בעבירות ובנושאים הנוגעים לביטחון המדינה, וכן בנושאים בעלי רגישות או השלכות רוחב משמעותיות. בכלל זה, אמון המשנה על האכיפה בעבירות נגד ביטחון המדינה ועבריינות אידיאולוגית, וכן על ליווי מקצועי בחקירת תיקים ביטחוניים רגישים, בשיתוף עם צה”ל ושירות הביטחון הכללי. בנוסף, אחראי המשנה על אישורי הארכות מעצר ביטחוניות; הארכות מניעת מפגש של עצורים ביטחוניים עם עורכי דינם; אישור הוספת נסיבה מחמירה של מניע גזעני בכתבי אישום; ייזום וליווי הליכי חקיקה בתחומי הביטחון הרלוונטיים לעבודת הפרקליטות; בחינת המלצות הממונה על המבת”ן באשר לתלונות נגד חוקרי שב”כ; בחינת השגות על החלטת הפצ”ר שלא לפתוח בחקירה פלילית בתיקים הרלוונטיים ועוד. המשנה לתפקידים מיוחדים אף מרכז את הטיפול בתחום העבירות הנושקות לחופש הביטוי. במסגרת זו, הוא מחליט אם לאשר פתיחה בחקירה פלילית בעבירות כגון הסתה לאלימות ולטרור, הסתה לגזענות, הסתה להשתמטות, תמיכה בארגון טרור, ועוד. לצד תפקידיו אלו, מוביל המשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים מספר צוותי עבודה בתחומים שונים, כגון מניעת אלימות בספורט, הגנה על עובדי מערכת הבריאות, בנייה בשטחי איו”ש ועוד.

אלטמן (52), נשוי ואב לארבעה, הינו בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב. חברי ועדת המכרזים שבחרה באלטמן ובלייסר היו השופטת בדימוס עדנה בקנשטיין (יו”ר); פרקליט המדינה, עמית איסמן; היועץ המשפטי של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אביתר טסלר; ויו”ר ארגון הפרקליטים, אורית קורין.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן