news08.net/ads.txt

מינוי משמעותי במשרד הבריאות: ד”ר יפעת ארליך שהם נבחרה לסמנכ”לית בכירה

ד”ר יפעת ארליך שהם נבחרה היום (6.6.23) לכהן כסמנכ”לית בכירה איכות ובטיחות במשרד הבריאות.

ד”ר ארליך, אל”מ במיל’, היא בוגרת לימודי רפואה בטכניון ומומחית ברפואת עור ומין, בעלת תואר שני במנהל מערכות בריאות ובוגרת המכללה לביטחון לאומי עם תואר שני במדעי המדינה.

במסגרת שירותה בחיל האוויר הייתה רופאה מוטסת ב-669 וביצעה מגוון תפקידי פיקוד. בתפקידה האחרון בשירות הייתה קצינת הרפואה הראשית של חיל האוויר והאישה הראשונה לכהן בתפקיד. מאז פרישתה מצה”ל בשנת 2020, עבדה כרופאה מחוזית בשתי קופות חולים, כרופאת עור וכן שימשה יועצת למשרד הביטחון ושותפה בחברת סטרטאפ העוסקת בניטור מטופלים בביתם.

ד”ר יפעת ארליך שהם: “אני שמחה להצטרף לצוות האגף לבטיחות ואיכות במשרד הבריאות. תפקיד האגף לשמור על איכות ובטיחות הטיפול הרפואי בכדי להמשיך ולתת רפואה מצוינת בישראל. תרבות של איכות היא דרך חיים ולכן כל ארגון, לא כל שכן ארגון העוסק בחיי אדם, חייב לאתגר את עצמו בסטנדרטים גבוהים של איכות ולתחקר את עצמו כל העת לצורך לימוד ושיפור. לתהליך זה יש השפעה לא רק בתוך המשרד אלא על מערכת הבריאות כולה. אני מאמינה שנוכל להמשיך ולפתח סטנדרטים לאיכות ובטיחות ומתוך כך לבסס את אמון הציבור במחויבות מערכת הבריאות למענה מקצועי ואיכותי”.

ד”ר ספי מנדלוביץ, המשנה למנכ”ל משרד הבריאות: “ד”ר יפעת ארליך, מנהלת מצטיינת, מנוסה ומוערכת, מביאה עמה ניסיון יוצא דופן בתחומי הבטיחות והאיכות. לאורך כל שנות שירותה המקצועי הובילה דר ארליך, בהצלחה מרובה, תפיסות מתקדמות הנוגעות לקידום תהליכי איכות ובטיחות המושתתים על מקצועיות רבה, ומתבססים על יצירת תשתית של אמון גבוה ושיתוף פעולה – כמקובל בארגונים המתקדמים ביותר בעולם. שילוב הרקע יוצא הדופן של ד”ר ארליך, יחד שימת הנושא במרכז העשייה של המשרד בשנים הקרובות יובילו לקפיצת המדרגה הנדרשת והחיונית בשני תחומי עשייה חשובים אלו”.

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-בריאות ורפואה >> לחצו כאן 

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן