news08.net/ads.txt

מיסיונרים ברחובות המדע: קמפיין נרחב של כת ‘עדי השם’ מתנהל שוב בעיר

בימים אלו מתחולל מסע שמד מיסיונרי ורחב היקף על ידי המיסיונרים של כת עדי השם בכל רחבי הארץ. במסגרת הקמפיין ההרסני של הכת הנוצרית, משלשלים מיסיונרים אל תיבות הדואר ספרון של “הצופן הנבואי” המורכב מנבואות התנ”ך אשר מתארות את חייו של המשיח.

זו אינה הפעם הראשונה שבה מיסיונרים מתקיפים את העיר רחובות. אשתקד, בדיוק בתקופה זו, פעלו 70 מיסיונרים שהגיעו במיוחד מקנדה, ארה”ב ובריטניה והחלו במסעם בין בתים בשכונות רבות בעיר. למוקד החירום של “יד לאחים” הגיעו פניות מאזרחים שהבחינו במיסיונרים המבקשים להיכנס לבתיהם ברחובות ולשוחח עמם. צוותים של עובדי ומתנדבי “יד לאחים” נשלחו לכל אחד מהמוקדים שעליהם דווח והרחיקו את המיסיונרים מפעילותם.

שמעון אברג’יל רכז השטח במלחמה במיסיון וכתות, אמר אז: “אנו מזהירים את האזרחים מפני הכת המסוכנת הפועלת בדרכי מרמה ומפני כוונותיהם הזדוניות. בכל המקרים מנענו את המשך הפעילות המיסיונרית הנפשעת וגרמנו למיסיונרים לחזור במפח נפש למרכזיהם, אך אנו עדיין זקוקים לעזרת הציבור שיפקח עיניים ויקרא לנו בכל חשד למפגע מיסיונרי”. לדבריו של אברג’יל, “הם עושים בישור במיוחד עכשיו בתקופה שלפני פסח, הם דופקים על הדלתות כי בפסח יש להם מפגש מסכם בישראל והם צריכים לעמוד ביעדיהם לחשוף כמה שיותר אנשים. מצד שני, אנו מזהירים את התושבים מפני הקמפיין המיסיונרי המתנהל גם בעיר רחובות וקוראים לציבור שלא להתפתות אחר מתק השפתיים המיסיונרי ולדווח עליהם מיידית”.

הקמפיין המיסיונרי עדיין נמשך וצפוי להיערך גם בשבוע הקרוב ובמחלקה להצלה ממיסיון של יד לאחים שבים וקוראים לציבור לחייג בכל שעה למוקד החירום של הארגון ולדווח על כל פעילות מיסיונרית, בטלפון 1800-620-640.

להצטרפות אל קבוצת הוואטסאפ של רחובות ליחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן