news08.net/ads.txt

מיצג ייחודי ומצמרר של הנהגת ההורים העירונית לרגל יום המאבק באלימות נגד נשים: פוקחים עיניים – מושיטים יד

לרגל ציון יום המאבק באלימות נגד נשים, הנהגת ההורים העירונית רחובות הקימה מיצג המדגיש חלק מנורות האזהרה האדומות אליהן חשוב לשים לב כדי לזהות אלימות כלפי נשים.

הנהגת ההורים העירונית רחובות קוראת לכולנו להיות ערניים – לפקוח עיניים, להסתכל מסביב על השכנה, החברה, האחות, האמא בפארק, לשים לב לסימנים ולהושיט יד לעזרה.

אלימות נגד נשים קיימת בכל מגזר ובכל חברה. אין אישה חסינה בפני אלימות גם אם היא חזקה ודומיננטית, אשת קריירה או מגיעה ממשפחה מוכרת. אלימות נגד נשים לא תמיד באה לידי ביטוי בחבלות גלויות או בצעקות. היא יכולה להתבטא כאלימות שקטה ופוגענית מאוד: שליטה כלכלית היא אלימות! הגבלת תנועה היא אלימות! בידוד חברתי הוא אלימות! המיצג מוצב בכניסה לבניין עיריית רחובות.

צופית גולן, יו”ר הנהגת ההורים העירונית רחובות: “חוסנה של קהילה נמדד ביכולת לראות את האנשים בה. כהורים אנחנו נחשפים פעמים רבות לקשיים אצל הסובבים אותנו, בכל המגזרים, בכל האוכלוסיות, שעלולים להעיד על אלימות כלפי נשים. עלינו כקהילה מוטלת החובה לפקוח עיניים לסימנים להקשיב, לתמוך ולסייע ולא רק יום אחד בשנה. אנו מודים לאבי פיטרו, מנהל הרשות העירונית לביטחון קהילתי ולעיריית רחובות על ההזדמנות ושיתוף הפעולה בהעלאת המיצג”.

אבי פיטרו, מנהל הרשות העירונית לביטחון קהילתי: “העבודה שלנו כל השנה מלאה בשותפויות במטרה לייצר דיאלוג עם כולם ולייצר מרחב בטוח.  היום אותו אנו מצינים כיום המאבק לאלימות כנגד נשים הוא אחד החשובים בעשייתנו. כמו כל דבר בעולם החינוך, אנו יודעים כי חינוך מתחיל בבית, בהורים. מצאנו לחובה כי ביום הזה גם ההורים ייקחו חלק וקולם ישמע כדוגמא לילדיהם.
תודה לצופית גולן, יו”ר הנהגת ההורים העירונית, על השת״פ וההיענות לביצוע המיצג, תודה לראש העיר רחמים מלול ומ.מ ומחזיק תיק החינוך זהר בלום שתמכו בעשייה הענפה”.

צילום: אדווה ויינטראוב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן