news08.net/ads.txt

מירוץ גדרה בסימן 135 שנה למושבה

הכינו את נעלי הספורט: מירוץ גדרה, שהפך ליום חגם של חובבי הריצה במושבה, יתקיים השנה בסימן 135 שנה למושבה, שמקדמת איכות חיים ואורח חיים בריא. לכבוד האירוע, יחולקו דגלים וחולצות עם לוגו המועצה והמשתתפים יקחו חלק במקצים תחרותיים ועממיים, המתאימים גם לאנשים עם מוגבלויות. ראש המועצה המקומית גדרה יואל גמליאל: אני מזמין אתכם להשתתף במרוץ גדרה ה-3 וליהנות ממרוץ במושבה ירוקה ובאווירה מיוחדת וקהילתית”.

גדרה, בהובלתו של ראש המועצה יואל גמליאל ומחזיק תיק הספורט אליאב מזגיני יחד עם מחלקת הספורט במרכז אופק והעומדת בראשה אורלי כהן, זכתה לאחרונה בפרס “מושבה ירוקה פורצת דרך” אודות לעידוד לאורח חיים בריא וספורטיבי.

המועצה המקומית משקיעה בשנים האחרונות משאבים רבים להטמעת מיזמים העוסקים באורח חיים בריא וספורטיבי בקהילה. ברחבי המושבה הוקמו מבני ומתקני ספורט כמו מסלול הליכה, מגרש סקייטפארק לאוהבי ספורט אתגרי, מגרש כדורגל, מגרשי קט רגל, מתקני כושר והוקי גלגיליות, לאחרונה, אף נפתח ספורטק המשתרע על פני 20 דונם, המהווה מוקד מרכזי לפעילויות ספורט ופנאי לכל המשפחה.

מרוץ גדרה הנו אחד ממיזמי הספורט המרכזיים המתקיים זו השנה השלישית ויתקיים ביום שישי 20.12.19 בסימן 135 שנה למושבה. מנהלת מחלקת הספורט אורלי כהן ציינה כי המרוץ הפך למסורת במושבה והוא מנוף לפעילותם של מאות תושבים שמתאמנים לאורך כל השנה בקבוצות ריצה ובאופן פרטני. 

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, בירך על המפעל הספורטיבי החשוב : “אני מזמין אתכם להשתתף במרוץ גדרה ה-3 וליהנות ממרוץ במושבה ירוקה ובאווירה מיוחדת וקהילתית”.

נקודת הכינוס וחלוקת הערכות והזינוק תתקיים בגן ביל”ו, רחוב הורוביץ. המירוץ יסתיים בצמוד לחניית מכבי ברחוב פוקס.

המירוץ יכלול שלושה מסלולים תחרותיים – 10 ק”מ, 5 ק”מ, 2 ק”מ ומסלולים עממים למרחקים של 1.2 ק”מ ו 300 מטר. המקצים התחרותיים מדידים בצ’יפים אלקטרוניים, שיזהו את הגעתם של הרצים באופן מדויק.

המסלולים העממיים נגישים לבעלי צרכים מיוחדים ולפרטים ניתן לפנות לממונה הנגישות העירוני של המועצה- אמיר פישמן 052-2027356.

״תהיה חגיגת ספורט אמיתית באירוע הדגל שלנו שנועד להעביר מסר שכל אחד יכול״, סיכמה מנהלת מחלקת הספורט.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן