news08.net/ads.txt

מיריבים לאוהבים: מנכ”ל בנק הפועלים, אריק פינטו, הגיע לקריית עקרון

פינטו וצברי במפגש, בחמישי האחרון (צילום: עינת שוקרון)

מנכ”ל בנק הפועלים, אריק פינטו הגיע לקריית עקרון, זכה לאהדה מהתושבים וקריאות הידד לאחר שהודיע כי הוא חוזר בו מההחלטה לסגור את הבנק היחיד ביישוב

לקבלת פנים כה אוהדת לא ציפה מנכ”ל בנק הפועלים אריק פינטו, בביקורו בקריית עקרון. פינטו התקבל על ידי חובב צברי, ראש המועצה אשר סייר עימו במקומות מרכזיים ביישוב.

“עקרון שמרה על שמה הטוב ואף הגדילה לעשות ואמרה את דבריה שנשמעו למרחוק”, אמר צוברי. “דברינו ישפיעו על כל התושבים הוותיקים ברחבי המדינה. ביום חמישי הגיע לקיצו המאבק הציבורי כנגד סגירת בנק הפועלים ביישוב, מאבק המוכיח כי כאשר מנהלים דיון בצורה תרבותית וכאשר מנהלים מאבק בצורה שקולה ומכובדת ניתן להגיע להישגים חסרי תקדים”.

במהלך הסיור הודיע פינטו כי בנוסף להודעה לא לסגור את הבנק, הוא תורם בשם הבנק כיתת מחשבים חדשה למערכת החינוך של קריית עקרון וכן סוכם על המשך שיתוף פעולה בנושאי הגיל השלישי, קידום מערך הידע הטכנולוגי ועוד. “מיריבים כיביכול הפכנו לידידים”, סיכם צוברי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן