מירן אלדר, המובילה את פרוייקט קשת בביה”ס יבניאלי ילדה את התינוק הראשון של רחובות לשנת 2018 בקפלן

התינוק הראשון של 2018 קפלן תינוק

שבועיים לפני התאריך המשוער החליט ילדם השלישי של בני הזוג מירן ויואל אלדר הלוי להגיח אל אויר העולם, במשקל 3.262 ק”ג במרכז הרפואי קפלן.

ההורים – מירן, מורה ומחנכת המובילה את פרוייקט קשת בביה”ס יבניאלי ויואל אלדר, אברך ומתנדב בארגון הנוער אור ישראלי של הרב גרוסמן – התרגשו מאוד הבוקר (שני) מבואו של התינוק החדש לאחר שלאורך כל תקופת ההריון שהיה מורכב ובסיכון לצאת מהלידה התפללו וייחלו לצאת בידיים מלאות – וכך היה.

אמנם התאריך המשוער ללידתו הוא בעוד שבועיים, אך הוא ‘החליט’ לצאת לאוויר העולם 56 דקות לאחר כניסתה של השנה האזרחית החדשה 2018 – בשעה 00:56. לתינוק שני אחים, בני 5.5 ושנתיים. “עברנו חודשים לא קלים במהלך ההיריון והצוות המסור והמצוין והמקצועי של קפלן היה צמוד אלינו ושמר עלינו. בנוסף היו תפילות אצל האדמו”ר מזועיל כדי שתהיה לידה תקינה ותינוק בריא וברוך השם בעזרת הצוות המדהים בחדר לידה קפלן הכל עבר בשלום”, אמרה האם הטריה. במהלך שנת 2017 הגיחו לעולם 6,697 תינוקות בקפלן, מתוכם 3,396 בנים ו 3,301 בנות, כ 132 תאומים ו- 5 לידות שלישייה.

בצילום: אחות התינוקייה, יערה שאוליטש, עם התינוק הראשון של 2018 בקפלן
(קרדיט צילום: אופיר לוי, דובר ביה”ח)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן