news08.net/ads.txt

מיתוג חדש ל”חזי חממה” וגם מבצעי ענק בחול המועד!

חזי חממה – המותג המוביל בתחום הפיצוחים והתבלינים עובר בימים אלה שינוי מיתוג, לאחר שנראה כי בשוק נוצר בלבול בקרב הלקוחות מסניפי ה״חממות״ שנפתחו.

הבעלים המקורי של המותג חממה, הלא הוא חזי חממה, בחר לאחרונה לשנות את שמות החנויות שלו בכל סניפי הרשת ומעתה המותג נושא את שמו המלא, חזי חממה. כידוע, חנות הדגל נפתחה בראשון לציון (האצל 6), לאחר מכן נפתח סניף נוסף במתחם גן העיר באשדוד, בביל”ו (בסמוך להום סנטר ונאפיס) ובמתחם גלובוס סנטר בנתיבות. חזי חממה שוקד בימים אלו על פיתוחה של הרשת ובקרוב יושקו סניפים נוספים. הרשת מציעה מבחר עצום של פיצוחים ייחודיים ותבלינים המיוצרים במפעלי חזי חממה במחירים נוחים. כל המוצרים המוצעים בימים אלו הינם כשרים לפסח ובין מבצעי החג וחוה”מ ניתן למצוא שמן זית (750 מ”ל) ב-24 ש”ח, כורכום (400 גרם) ב-9.90 ש”ח, פלפל שחור טחון/גרוס (160 גרם) ב-9.90 ש”ח, סילאן טבעי ללא תוספת סוכר (900 מ”ל) ב-10 ש”ח, פפריקה מתוקה/חריפה (400 גרם) ב-9.90, כמון (400 גרם) ב-9.90 ש”ח. טל’ 1700-550-400.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן