news08.net/ads.txt

מי העיר שהושעתה מהסכם “ערים תאומות” עם אילת?  

הטפר הסכם ערים תאומות שמסמל ידידות, סולידיות וקשרי חברות בין הערים. אילת לא תקיים קשרים מכל סוג שהוא עם תומכי טרור ואנטישמים.

בצל המלחמה ועל רקע הזדהות עם אויבינו, השעה ראש העירייה – אלי לנקרי את הסכם ״ערים תאומות״ וכפועל יוצא מכך כל שיתוף פעולה עם העיר דרבן שבדרום אפריקה. במסגרת זו הוסר שם העיר משלט ערים תאומות הממוקם במרכז התיירות. במקביל הנחה ראש העירייה את ועדת שמות רחובות גם להסיר את שם הרחוב הקרוי על שם העיר דרבן באזור התיירות.

במכתב ששיגר ראש העירייה לראש עיריית דרבן ציין ראש העירייה, כי העיר אילת משעה את הסכם “ערים תאומות” שנחתם איתה בשנת 1976 וכל שיתוף פעולה, זאת על רקע הזדהות עם האויבים האכזריים שלנו והצהרותיו האנטישמיות של נשיא דרום אפריקה כלפי מדינת ישראל כולל הוצאת הדיפלומטים שלה מישראל.

״הסכם ערים תאומות המסמל ידידות, סולידיות וקשרי חברות בין הערים, הופר דווקא בשעתנו הקשה ואנו חווים ביטול של עקרונות אלו, מצד מי שאמורה להיות ידידתנו״ אמר ראש העירייה וציין, כי אילת לא תקיים קשרים מכל סוג שהוא עם תומכי טרור ואנטישמים.

ראוי לציין, כי בצל המלחמה שלחו רוב הערים התאומות חיזוק לאילת ולישראל כראוי ביחסי תאומות וידידות כולל סיקור אוהד בתקשורת הזרה. בלטה במיוחד העיר קאמן בגרמניה שהציעה גם סיוע.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/פלילי לחצו כאן

צילום: עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן