news08.net/ads.txt

מי יאייש את משרת מבקר עיריית רחובות? ששה מועמדים סופיים לתפקיד – ממלא המקום הנוכחי, ישראל עוקשי – בחוץ

IMG_3594

ועדת האיתור לתפקיד מבקר עיריית רחובות התכנסה לסדרת ראיונות לפני המיפוי המכריע ואיוש התפקיד החשוב. חברי הוועדה בחנו ארבעה עשר מועמדים שעברו את המבחנים והעפילו לשלב הביניים בדרך לתפקיד הנכסף. ממלא מקום המבקר הנוכחי, ישראל עוקשי, שניגש אף הוא למבחנים לא קיבל את הציון הדרוש לכך ולפיכך לא נכלל בתוכם.

לאחר מספר שעות של ראיונות המועמדים החליטו החברים בראשם מנכ”ל העירייה, דורון מילברג, למפות שוב את הרשימה ומסתמן כי שישה מועמדים עברו לשלב המכריע. הועדה החליטה לבחון את ששת המועמדים בשני אופנים כאשר המנכ”ל מילברג ישוחח וידלה פרטים ומידע כללי אודותיהם ממנהליה הבכירים של חברות בהם המועמדים הועסקו או מועסקים ובמקביל ראש העיר, רחמים מלול יבדוק ויצור קשר מול ראשי הרשויות או בעלי החברות מהם מגיעים המועמדים. לאחר מכן יביאו מלול ומילברג את המלצתם לאישור סופי של הועדה.

המנכ"ל דורון מילברג - בקרוב ייבחר המבקר החדש
המנכ”ל דורון מילברג – בקרוב ימליץ עם ראש העיר את המבקר החדש

בין תפקידי המבקר לבדוק את פעילות העירייה ככלל, לרבות פעולות לפי חוק תכנון ובנייה נעשו כדין, בידי המוסמכים לעשותם, תוך שמירת טוהר המידות ועקרונות היעילות והחיסכון. כמו כן, לבדוק את פעילות העירייה, כפרט, לרבות סדרי בקרה והוראות הנוהל הנהוגים בעירייה, המבטיחים קיום הוראות כל דין. עוד בסמכויותיו: לבקר את הנהלת החשבונות של העירייה, לבדוק אם דרכי החזקת כספי העירייה ושמירת רכושה ואחזקתו מניחות את הדעת.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של רחובות היום מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן