מי יהיה ראש העיר הבא של יהוד-מונוסון?

נאחל לשני המתמודדים בהצלחה!  

סבב ב’ לבחירות לראשות העיר יהוד-מונוסון מתקיים היום (יום ראשון, 10.3.24)

כנהוג, בסבב ב’ אין שבתון. תושבות ותושבי העיר יהוד-מונוסון יגיעו לקלפיות שהוצבו במוסדות החינוך החל מהשעה 13:00 ועד השעה 22:00.

ראש העיר יהוד-מונוסון, יעלה מקליס מתמודדת על קדנציה שלישית לראשות העיר.

גם בשתי הקדנציות הקודמות, בשנים 2013 ו-2018 העפילה מקליס לראשות העיר בסבב ב’, לאחר שלא קיבלה 40% מתמיכת התושבים בסבב הראשון.

ביום האישה הבינלאומי שצוין לאחרונה העלתה מקליס פוסט:

“הנשים והנערות הנהדרות של יהוד-מונוסון, היום חל יום האישה הבינ”ל, יום שהוא משמעותי לכולנו ולי במיוחד.
תמיד הייתי גאה בהיותי ראש עיר שהיא גם אישה. אני מאמינה שאנחנו הנשים מקבלות החלטות ממקומות מכילים יותר, עם המון חוכמה ואינטואיציה נשית.
אני גאה במיוחד כעת, כשאני האישה היחידה שמתמודדת על ראשות העיר, כשמולי, וגם איתי כשותפים וחברים – רק גברים!
בימים אלה נושבות ביהוד-מונוסון רוחות רעות, שוביניסטיות ומיזוגניות, שמנסות להחזיר אותנו לימים אפלים. הותקפתי על ידן לא פעם על רקע היותי אישה, בגלוי או במרומז.
אסור לתת להם לחזור להשתלט על העיר שלנו!
יהוד-מונוסון תמשיך להיות חופשייה, מכבדת כל אדם ואישה באשר הם, ומעניקה לכל אישה ונערה את הכוח לפרוץ ולהגיע לכל אופק שהיא שואפת!
ב-10.3 נשות יהוד-מונוסון בוחרות באישה ומחזקות את ראש העיר ואת חברת המועצה היחידה, כי אנחנו לא מהמרות על הבית שלנו!”
גם אמנון סעד המתמודד השני לראשות העיר לא נותר חייב ופרסם מצידו פוסט: 
“כל כך קיוויתי שלא אצטרך להיגרר לזה, שדבר לא יצליח להסיט אותי מההתמקדות בעיר, בתושבים, במסרים החיוביים, בתכנית הקמפיין המקורית. אבל הערב נחצו גבולות שלא נחצו בעיר שלנו מעולם.
ראשת העיר שלנו, שמעזה להתהדר במילה “אחריות”, מנהלת “סופר-טאנקר של רעל” ששובר שיאים של טירלול ושל רוע. אין לה גבולות, אין לה בושה, לא מבין איך היא יכולה להסתכל על עצמה בראי.
בפוסט האחרון שלה, מהערב, היא מתארת “גורמים עברייניים”, “איומים”, “עבריינות ואלימות”, בשיחות עם תושבים היא מספרת ש”בריונים פרצו לפגישות אישיות שלה”, ועוד כהנה וכהנה סיפורי בדים, פרי דמיונם של הקמפיינרים החדשים ששכרה – עבריינים מורשעים בפני עצמם, שמטרת העל האסטרטגית שלהם היא להציג אותי – כעבריין. אבל באמת, איך מועיל לי, לאיים על מישהו? למה שמישהו יאיים על פעיל יריב????
מיותר לציין שכל הפרסומים וה”חוויות” שמתארת מקליס הם חסרי שחר לחלוטין, העבריינות היחידה היא של מקליס עצמה, והאלימות היחידה בעיר הם הפרסומים שהיא מפיצה. בפועל אין איומים כנגדה, אין בריונים, אין אלימות, ואם יש כאלה – אני מוכן להתייצב איתה, עם מקליס, במשטרה, ולהגיש ביחד איתה תלונה על כל הפרת חוק, קטנה כגדולה.
בפועל, אאלץ מחר בבוקר ללכת למשטרה בלעדיה, כדי להגיש תלונה כנגד מקליס עצמה, על פעילותה הלא חוקית בבחירות, על הפרסומים האנונימיים השקריים, על זיופים והונאה, על הצגת “תיק פלילי” כנגדי שכמובן לא קיים במציאות, על שימוש בכספים בבחירות מעבר למותר בחוק. לא אתן לה את התענוג שאחדול מעבודת המטה בימים קריטיים אלה, אבל גם תביעת לשון הרע אגיש ללא שום ספק, והחומרים – רק נערמים.
יהוד הישנה, שהכרתי, היתה מקום של חברים, של בני אדם. היה סוער לפעמים סביב הבחירות, הרבה רגשות, הרבה עניין. אבל כזה לא היה לנו! כמות כזאת של רוע, של עבריינות כאסטרטגיה, של שריפת העיר למען הישרדות אישית.
כואב לי על מה שקורה לנו כחברה, על מה שמנהיגים מרשים לעצמם לעשות, רק דבר אחד מנחם: בעוד שלושה ימים זה נגמר, ונוכל סוף סוף לטהר מחדש את האווירה.”
נאחל לשני המתמודדים בהצלחה!  
◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן
■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

צילום: תמונות יח"צ, נלקח מהרשתות. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן