news08.net/ads.txt

מי יהיו יקירי העיר יבנה?

ראש העיר העלה את חשיבות המשך קיומו של מפעל בחירת יקירי העיר, שהחל בשנה שעברה ביוזמתו של חבר מועצת העיר, עו”ד רם שרון

אות “יקיר העיר” מהווה הוקרה והערכה על פועלם של תושבות ותושבים המייצגים במעשיהם, באישיותם וברוחם את פניה של העיר יבנה ומציבים בפני הקהילה רף מוסרי וחברתי של אנושיות וערבות הדדית. זו השנה השנייה בה עיריית יבנה תבחר את ‘יקירי העיר’ ותעניק להם את האות ביום העצמאות ה-75 לעיר ולמדינה. הענקת האות מבטאת את שאיפתם של ראש העיר, רועי גבאי ומועצת העירייה להעלות על נס את פועלם ותרומתם של אנשי העיר שמעשיהם מהווים דוגמא ומופת לאחרים.

בישיבת המועצה האחרונה, העלה ראש העיר, רועי גבאי, את חשיבות המשך קיומו של מפעל בחירת יקירי העיר, שהחל בשנה שעברה ביוזמתו של חבר מועצת העיר, עו”ד רם שרון, וסוכם כי הוועדה תפעל במתכונת זהה לאשתקד. בראש הוועדה יעמוד חבר המועצה, ד”ר אהוד ויצמן וחבריה יהיו מ”מ וסגן ראש העיר, משה חזות, המשנה לראש העיר, שחר סימנה, עו”ד תם ליפשיץ, יהודה דנינו, עו”ד דורון מלכה, עו”ד רם שרון ועו”ד מאיר דהן וכן נציג ציבור עו”ד אבי אסאו (משקיף).

בחירת המועמדים תיעשה בהתאם לתנאי הסף והמאפיינים הבאים: תושב/ת יבנה לפחות 15 שנים, מעל גיל 40 שלא הורשע בעבירה פלילית מסוג פשע או עוון. ניתן לקבל את האות פעם אחת בחייו של אדם והוא לא יוענק לתאגיד מכל סוג, לראשי רשויות מקומיות, חברי מועצה, חברי כנסת או שרים מכהנים, עובדי עירייה או עובדי תאגידים עירוניים. לא ניתן להגיש את מועמדותו של אדם שנפטר. התקנון המלא והקריטריונים להגשת מועמדות מתפרסמים באתר העירייה בכתובת: www.yavne.muni.il

ראש העיר, רועי גבאי אמר כי “העיר יבנה, עיר הסנהדרין, אוצרת בתוכה אנשים נפלאים אשר בדמותם מהווים השראה לסובבים אותם. התברכנו בהם וזה המקום להוקיר ולהכיר בפועלם למען הקהילה והחברה בכלל. אני מזמין את תושבי העיר להגיש את המלצותיהם לוועדה וכך נוכל להרחיב את הפסיפס האנושי המרשים של עירנו”.

צילום: שאטרסטוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן