news08.net/ads.txt

מי מכיר את האשה שגנבה מ”תילתן” 10 זוגות עגילים? הבעלים חושף את הסרטון ואומר: “אתה לא מצפה שבערב כיפור יגנבו לך את הפרנסה”

תילתן

חיים קושיק, הבעלים של חנות אביזרי האופנה “תילתן” הממוקמת ברחוב הרצל 167 נדהם לגלות כי דווקא בערב יום הכיפורים, אשה גנבה מהחנות בבעלותו עשרה זוגות עגילים בסך של כ-200 שקלים.

“אני עובד מאוד קשה לפרנסתי והגנבות האלה מאוד מקשות עלינו להתפרנס” אמר היום (ראשון) קישיק ל”רחובות היום”. “אחרי התלבטות רבה אני חושף את הסרטון הזה כי צריך לעשות לזה סוף. לצערי גיליתי שלגנבים אין גיל, יש מכל המינים, מכל הגילאים וזה עצוב באמת מה שקורה. לנו העצמאיים אין שעות, אנחנו פשוט עובדים כל הזמן וזה כואב כשפשוט ככה גונבים ממך את הפרנסה, אתה לא מצפה שיגנבו ממך בערב יום כיפור”.

קישיק מבקש עזרה מהציבור לאתר את הגברת. עם זאת, על העובדה שלא דיווח על הגניבה ועליה למשטרה למרות שיש בידיו את תמונותיה וסרטון המתעד את מעשיה אמר: “זה קרה בשישי בבוקר. התאפקתי עם זה ואני מעדיף לאתר אותה ולדרוש ממנה להחזיר את שגנבה. ממילא חשיפת הסרטון היא עונש מספיק גדול אבל עדיין לא הייתי רוצה שבגלל גניבת עשרה עגילים יהיה לאשה רישום פלילי במשטרה.

מכירים את הגנבת? צרו קשר עם חיים בטל’ 050-3338784

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן