news08.net/ads.txt

“קיץ שקוף” נמשך גם השבוע וביום חמישי הקרוב (14.7) בשעה 19:00 יגיע אורן ברזילי, סולן מופע הארנבות של ד”ר קספר. ביום שישי (15.7) בשעה 11:00 יגיע לחגיגה יוונית בשוק העירונית הזמר ואמן הבוזוקי דיוניסיס (בוזוקי גרוב). השידורים יתקיימו באולפן השקוף בשוק העירוני וכולם מוזמנים!

סדרת אירוחי הקיץ היא חלק משיתוף הפעולה המתמשך בין אגף השכונות בעיריית רחובות, המנהל את השוק העירוני, אגף חזות העיר ואגף החינוך לבין קול השפלה, המשדר בדרך כלל מהאולפן של תלמידי התקשורת של בית הספר “דה שליט” שגם מפיקים, משדרים, מארחים ומראיינים את האומנים. הכל במטרה לעשות שמח בשוק המתפתח בעיר בתמיכת ראש העיר, רחמים מלול.

מדי שבוע בימים חמישי-שישי מגיעים לאולפן השקוף של רדיו קול השפלה אמנים לראיון והופעה חיה המועברת בשידור חי ברדיו (103.6 FM) ותושבות ותושבי העיר מוזמנים להגיע לרחבת השוק ולצפות בהופעה. השבוע יגיעו להתארח באולפן:
ביום חמישי (14.7) בשעה 19:00 אורן ברזילי, סולן להקת הרוק מופע הארנבות של ד”ר קספר
וביום שישי (15.7) בשעה 11:00 תגיע חגיגה יוונית לאולפן על אמן הבוזוקי דיוניסיס ואיציק צארום (בוזוקי גרוב).

ניתן להאזין לשידור החי ברדיו 103.6FM והציבור הרחב מוזמן גם להגיע ולצפות בהופעה ברחבת השוק.

ראש העיר, רחמים מלול: ״אנו מזמינים את תושבות ותושבי העיר להגיע לשוק ולשלב את הקניות לשבת ולסוף השבוע עם הופעות, מוסיקה חיה ואווירה שיש רק ברחובות”

זוהר בלום, מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מסר: “תלמידות ותלמידי דה שליט ממשיכים ליצור תקשורת ברמה הכי גבוהה שיש ומגיעים לשיאים שאין כדוגמתם בארץ. המשך פעילות הרדיו גם בחופש הגדול מוכיחה את ההצלחה החינוכית. אני מזמין את התושבות והתושבים להאזין לשידור ולהופעות החיות ולתמוך בתלמידים ובתלמידות שלנו”

סגן ראש העיר יניב מרקוביץ’, מחזיק תיק חזות העיר, אמר: “האולפן השקוף הפך לאטרקציה במרכז העיר ומשלים את הרעיון של קולינריה ותרבות. בחודשיים הקרובים התלמידים צפויים לארח עשרות אמנים ולהמשיך להביא לשוק מוסיקה טובה, אווירה חדשה ושמחה רבה”.

קרדיט תמונות: עיריית רחובות

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן