news08.net/ads.txt

מכבי יבנה: המשחק נגד אור יהודה ייערך כמתוכנן: ״כנראה הייתה כוונה לחבל במומנטום הנהדר של הקבוצה״

מכבי יבנה התבשרה היום (רביעי) שקיים חשש על הידבקות שחקניה בנגיף. אך עד לשעה זו, אין הנחיה ממשרד הבריאות, והמשחק ביום שישי ייערך כמתוכנן לפי הנהלת המועדון.

כזכור, ההתאחדות לכדורגל שלחה מכתב אל הנהלת מכבי שעריים ובו דיווחה כי עוזר המאמן של הקבוצה נדרש לבידוד, לאחר ששהה בקרבת חולה קורונה, באירוע בר מצווה ובימים האחרונים עבד במקביל במכבי שעריים. בעקבות זאת קיים חשש וייתכן כי כל השחקנים והצוות שהיה עמו במגע – יידרשו לבידוד של שבועיים – אך לא רק הם – גם שחקני מכבי יבנה ששיחקו נגד מכבי שעריים במהלך השבוע האחרון (6.3) ייאלצו להתמודד עם הסוגייה. הנהלת יבנה הוציאה הודעה

 בנושא מאוחר יותר: ״המשחק בין מכבי יבנה למועדון הכדורגל אור יהודה, ייערך כמתוכנן ביום שישי (13.3.2020) בשעה 13:45 באיצטדיון טוטו ע״ש ז׳קי לוי״.

אוהד הקבוצה, רמי דעדוש: ״ע״פ הודעת המועדון שפרסמה הנהלת הקבוצה אמור להתקיים המשחק באופן רגיל וללא שום דופי כנראה אולי הייתה כוונה לחבל במומנטום הנהדר בו נמצאת הקבוצה״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן