מכבי רחובות עפה ממפעל גביע המדינה לאחר שנוצחה בקלילות על ידי הפועל אילת 95:67 אך הרוויחה את הקהל

אוהדי מכבי רחובות

מוליכת הליגה הלאומית, מכבי רחובות, הפסידה הערב (שבת) במשחק שמינית גמר גביע המדינה להפועל אילת. במועדון היו מרוצים מכמות הקהל שהגיעה לאולם קציר.

הקבוצה של אבנר יאור נראתה טוב ונראה היה שהיא יריבה ראויה לקבוצה של שרון דרוקר אולם רק במשך רבע אחד שהסתיים בשוויון 24:24. ברבעים הבאים דהרה הקבוצה מליגת העל אל הניצחון ובסיום העפילה לשלב הבא עם ניצחון ענק וקליל – 67:95. אלונזו קולמן כהרגלו היה נפלא וסיים את המשחק עם 21 נקודות (ו-9 ריבאונדים), מרכוס רלפורד הוסיף 14 נקודות.

מכבי רחובות ציינה בדף הפייסבוק: “ניצחון אחד שכן רשמנו: הערב היה אולם מפוצץ במאות רחובותיים שהוכיחו דבר אחד – הקהל ברחובות צמא להצלחות ולכדורסל איכותי. אז בשבילכם קהל יקר אנחנו לא עצובים מההפסד, לא מיואשים מההפרש, יודעים שגביע המדינה הוא חוויה אבל לא הלחם והחמאה שלנו שזו הליגה. נמשיך ללמוד, נמשיך לשאוף להתקדם קדימה ורק קדימה. בואו ומלאו את האולם גם במשחקי הליגה! אנחנו במקום הראשון בליגה השנייה ואנחנו צריכים אתכם איתנו בשביל להגיע לליגת העל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן