news08.net/ads.txt

מכבי שעריים הקימה קבוצת כדורגל ותיקים; משחק ראווה יתקיים לזכר מרדכי שוקרי ז”ל

מועדון הכדורגל מכבי שעריים ממשיך להרחיב את הפעילות שלו ולאחר שהקים לראשונה בעיר קבוצת כדורגל לילדים בעלי מוגבלויות, הוקמה השבוע גם קבוצת כדורגל ותיקים- ותיקי מכבי שעריים.

הקבוצה המורכבת משחקני עבר בולטים של הקבוצה דוגמת ברק ורד, עידו יוסף, רועי סבג ורון קופרלי, צפויה להירשם בעונה הקרובה לליגת הוותיקים של ההתאחדות לכדורגל. “כחלק מפיתוח והרחבת הפעילות של המועדון, אני שמח שהצלחנו להקים קבוצת כדורגל ותיקים המורכבת משחקני עבר של המועדון”, אמר מני סויסה הבעלים של מכבי שעריים. “הקבוצה תפעל תחת החסות של המועדון ותקבל את כל הסיוע הנדרש על מנת לקיים את המסגרת החשובה הזאת החל ממגרש לאירוח משחקים, ציוד, תלבושות וכל הקשור ברישום הקבוצה בהתאחדות. אנחנו רואים לנכון לתת כבוד לשחקני העבר שלנו ולחבר אותם חזרה למועדון. “המשחק הרשמי הראשון של הקבוצה מתוכנן להתקיים נגד ותיקי מכבי ת”א ביום שני (5.7.21) במגרש הסינטטי בווייסגל במסגרת משחק ראווה לזכרו של מרדכי (תוכי) שוקרי ז”ל אשר שימש כחבר הנהלת שעריים בעבר.

“החלטנו לקרוא על שמו של ‘תוכי’ את המחלקה הצעירה של מכבי שעריים. זאת דרך ראויה בעיניי להנציח אדם יקר אשר שירת לאורך שנים רבות את מועדון הכדורגל מכבי שעריים. אני שמח שמכבי ת”א נענו לבקשה שלנו ויגיעו למשחק עם כל כוכבי העבר שלהם כך שצפויה חגיגה לקהל שיגיע למשחק. הכניסה חינם כמובן ואני קורא לכל מי שמכבי שעריים יקרה ללבו להגיע ולתמוך בכוכבי העבר של המועדון” סיכם סויסה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן