מכבי שעריים מתחזקת: אלדד פרי החתים את נבו מזרחי; הערב: תפגוש הקבוצה את בני סכנין במסגרת גביע המדינה

אלדד פרי

הקבוצה של אלדד פרי החלה במסע חיזוק במסגרת ההישרדות בליגה והחתימה את חלוץ הפועל אשקלון, נבו מזרחי. עדיין לא ברור האם הוא יוכל להיכלל הערב (חמישי, 19:45) במשחק בו תארח שעריים את בני סכנין, במסגרת סיבוב ח’ של הגביע.


נבו מזרחי
החלוץ אמר הבוקר ל”רחובות היום”: אני מאוד שמח להצטרף למועדון מכבי שעריים. שמעתי רק דברים טובים על הקהל מאמין ומקווה שתהיה לנו הצלחה ביחד”. מזרחי חתם בקבוצה עד תום העונה.

שעריים שנמצאת מתחת לקו האדום בליגה הלאומית, במרחק ארבע נקודות מחוף מבטחים (מקום ה-14), תנסה לשים את הצרות מהליגה בצד ותתמקד במשחק מול סכנין, אליו צפוי להגיע קהל רב. בקבוצה מאמינים כי לגביע חוקים משלו ולמרות הפערים בין שתי הקבוצות, ניתן לנצח, מה גם שהחלוץ גיל יצחק, שנפצע במשחק הליגה האחרון מול הפועל רמת השרון, החלים ויוכל לשחק.

אוהד שייתפס בקריאות גזעניות-ייעצר ויוגש נגדו כתב אישום
בהתאם להחלטת ההתאחדות לכדורגל, יוכרז בכל תחילת משחק כי במידה וישמעו הערות גזעניות תהיינה השלכות על המשכיות המשחק על פי החלטת השופט. משטרת ישראל הודיעה כי תפזר שוטרים ביציעים בכדי לאכוף גזענות כנגד בני סכנין במהלך המשחק. אוהד שייתפס בקריאות גזעניות ייעצר במקום, יורחק מהמגרש ויוגש נגדו כתב אישום. במועדון קראו לאוהדי הקבוצה לשמור על איפוק ולסיים את המשחק ללא אלימות מילולית ופיזית שעלולה לפגוע במועדון.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן