news08.net/ads.txt

מכבי שעריים מתכוננת למשחק החוץ בהרצלייה. מסתמן: יוריצה יוסב מעמדת הבלם לקישור במקום חסנוביץ’ הפצוע, גיל יצחק ישוב להרכב

אופיר חיים 2

הניצחון החשוב בשישי האחרון בחוץ על עירוני נשר, הביא את מכבי שעריים להאמין שההישארות בליגה במרחק נגיעה, לאחר שבעקבותיו חלפה הקבוצה של אלדד פרי על פני עירוני רמת השרון והפועל נצרת עילית ועלתה, לפחות באופן זמני, למקום ה-14 בטבלה, מרחק נקודה מהפועל ירושלים והקו האדום.

זהו ללא ספק ניצחון חשוב במיוחד למאמן אופיר חיים ושחקניו, שרשמו משחק רביעי ברציפות ללא הפסד ועלו מהמקום האחרון למקום המוביל למבחנים. בימים אלו מתכוננת שעריים למשחק הליגה הבא במסגרת המחזור ה29 של הליגה הלאומית, אשר ייערך ביום שני, ובו תתמודד מול מכבי הרצלייה.

המהלך המפתיע של המאמן, כך מסתמן, יהא דווקא באיוש עמדת הקישור על ידי יוריצה גרגץ’ במקומו של אלדר חסנוביץ’ הפצוע. הקשר הבוסני מתח את השריר במשחק מול נשר והוחלף בדקה ה-10′ – ונראה כי לא יהיה כשיר להתמודדות בהרצלייה. גם מאור ג’רפי ייעדר ממשחק החוץ החשוב בשל השבר באף שספג לפני שני מחזורים, במשחק מול הפועל ירושלים.

חוזר להרכב, גיל יצחק
חוזר להרכב, גיל יצחק

מסתמן כי מי שישוב לאייש את עמדת החלוץ הוא גיל יצחק, מלך השערים של הקבוצה, שגם הבקיע את השער השני בניצחון על נשר. לפיכך, מאוולי אוסי יפתח על הספסל. ישובו להרכב גם עודד גביש שנעדר מהמשחק האחרון בשל כרטיס אדום ונדב מוניס, בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

המאמן אופיר חיים אמר היום (רביעי): “העובדה שאנו במומנטום חיובי לא אומרת שאנחנו יכולים להיות יהירים או שאננים. בסך הכל יש אווירה טובה אבל המלחמה על ההישארות בליגה תתקיים עד הסוף. המשכיות היא מילת המפתח כאן, השחקנים עושים מאמצים גדולים, גם באימונים וגם במשחקים ואפשר לראות את התוצאות, אבל בכדורגל אין מגיע או לא מגיע, יש הזדמנות ואם נדע לנצל מקסימום הזדמנויות וננצח את המשחקים שנותרו לנו – נשלים את המטרה החשובה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן