news08.net/ads.txt

מכבי שעריים: שי רביבו גמר את העונה, ממאדו עזב להרצליה, אלדר חסנוביץ’ ושני שחקני נוער ממכבי תל אביב הצטרפו

במסגרת מלחמת ההישרדות שלה, תיאלץ מכבי שעריים, להתמודד ללא הקשר שי רביבו ששיחק בתחילת העונה מספר משחקים ונפצע, עבר בדיקות שמתוצאותיהן עלה כי לא יוכל להמשיך לשחק העונה.

מהסגל של המאמן אופיר חיים, נפרד גם צ’אם ממאדו. החלוץ שהגיע בקול תרועה כשחקן הרכש הגדול והיקר של הקיץ, שוחרר וחתם בשורות מכבי הרצליה, זאת לאחר שהציג יכולת פושרת.
שי רביבו

עם זאת, הערב הגיעה הקבוצה של אלדד פרי לסיכום עקרוני עד הקשר הבוסני אלדר חסנוביץ’ ששיחק בעונה החולפת במדי בני סכנין. בשבוע הבא הוא יגיע לישראל, יעבור בדיקות רפואיות ובסיומן יוחתם בקבוצה באמצעות סוכנו, אדם קידן.

בנוסף לחסנוביץ’, התווספו לקבוצה גם שני שחקני הנוער ממכבי תל אביב, הקשר רז יצחק והחלוץ חאמזה ראני, שכנראה ייכללו בהרכב שעריים, במשחק החוץ הקשה מול הפועל קטמון, אשר ייערך באצטדיון בטדי ביום שני הקרוב (23.1.2017, בשעה 19:00).

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן