news08.net/ads.txt

מכה נוספת ומשמעותית לעיר אילת

לפני כשבוע התריע מנכ”ל חברת ישראייר, אורי סירקיס, שהחברה תפסיק לטוס לאילת בתוך כשבועיים ולאחר שלא נעשה דבר, היום ניתן תאריך סופי להפסקת הטיסות – 14.7. הסיבה: אי מתן עזרה כלכלית מצד הממשלה להפעלת הקו שהפך להיות לא כלכלי בימי הקורונה.

כידוע מאז נסגר שדה דב ב 1.7.19 שב ומדגיש ראש עיריית אילת את ההשלכות הקשות על העיר, בגינן קיבלה הממשלה החלטה בישיבתה באילת מיום 7.8.19 להקצות 20 מיליון ₪ לטובת סבסוד טיסות לתושבי העיר. החלטה זו עוד לא מומשה ועתה קיים כאמור האיום על הפסקה כליל של התעופה הישראלית לאילת. בעניין זה ניהל וממשיך לנהל ראש העירייה שיח חוזר ונשנה מול שרת התחבורה – חה״כ מירי רגב, משרד הבריאות, רשות שדות התעופה, הממונה על התקציבים במשרד האוצר וכל הגורמים הרלוונטיים לקבלת החלטה, לפיה אי אפשר לנתק את העיר אילת מהתחבורה האווירית.

“הפגיעה בעיר ובתושביה חצתה כל גבול הגיוני, אנא אל תאלצו אותנו להגיע לירושלים” אמר ראש העירייה ודרש מכל הגורמים הרלוונטיים להתעשת ולפעול כך שהעיר אילת הרחוקה ביותר בישראל, לא תנותק ממנה״. כך הגיב ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי. 

מישראייר נמסר היום: “מתחילתו של משבר הקורונה חברת ישראייר נהגה באחריות ושימרה את הנתיב האווירי בין אילת למרכז. הפעלת הנתיב התאפשרה בין היתר גם בשל נוסחאת רשת ביטחון אשר ניתנה ע”י הממשלה. רשת ביטחון זו הופסקה בחודשיים האחרונים ולצערנו, כפי שהודענו כבר בשבוע שעבר, לא נוכל לקיים את המשך פעילות הנתיב בתנאים הנוכחים”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן