מכון סמית: 57% מאמינים בד”ר אלי לחמני לראשות העיר אשדוד

אגב, גם רדיו דרום ביצע סקר בין המועמדים לראשות העיר. התוצאות זהות: 57% מאמינים בלחמני

ד”ר אלי לחמני – יו”ר האופוזיציה המועמד לראשות העיר אשדוד מטיל ערב החג פצצה וחושף תוצאת סקר שביצע מכון סמית בראשות רפי סמית יום 6.9.23. לפי הסקר 57% מתושבי אשדוד החליטו: ד”ר אלי לחמני הוא המנהיג היחיד שיכול להוציא את אשדוד מהמצב הקשה והבעייתי בו העיר מצויה כיום”

“את המהפך הדרמטי הזה יזכרו תושבי אשדוד עוד שנים ארוכות. זה לא סוד. אשדוד נמצאת במצוקה נוראית. העיר הולכת ומדרדרת בקצב מהיר. תושבי אשדוד הביטו בייאוש וראו כיצד עירם האהובה שוקעת והופכת להיות כלי משחק בידי כוחות פוליטיים חזקים, המחזיקים בידיהם ציבורים גדולים וטייקונים העושים בעיר כרצונם, ומרוויחים מיליונים על חשבון תושבי העיר הנואשים.

המהפך היה חד ומהיר. זה היה נראה כאילו עשרות אלפים מתושבי אשדוד נועצו ביניהם והחליטו: עד כאן! אנחנו רוצים שהמפתחות לניהול העיר יהיו בידיים חזקות, אמינות, בטוחות ולא בידיים של ראש עיר חלש ונשלט, כדוגמת יחיאל לסרי או התאום הסיאמי שלו ברק סרי. תושבי אשדוד הודיעו לד”ר אלי לחמני. אתה ורק אתה תהיה המנהיג שיוציא את אשדוד מהמצב הקשה והבעייתי, כי רק אתה יכול.

אחוז מדהים של 57 אחוזים!!! מתושבי אשדוד בחר בסקר בלחמני והודיע לו באופן חד משמעי, חד וברור: אנחנו בוחרים בך כי לך יש את הכישורים האישיים המשמעותיים ביותר, לך יש את הניסיון המוניציפאלי העשיר ביותר ובעיקר אנחנו יודעים שכשאתה תנהיג את העיר אנחנו נוכל לישון בשקט, כי את העיר ינהל ראש עיר אמין שיוביל את העיר ביושר, באמונה, בשכל, עם חזון ומעוף.

אגב, גם רדיו דרום ביצע סקר בין המועמדים לראשות העיר. התוצאות זהות: 57% מאמינים בלחמני.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צילום: יחצ | ראובן קפוצ'ינסקי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן