news08.net/ads.txt

מכעיס: בדמו של הנהג שפגע למוות בבת 17 מרחובות – פי 26 אלכוהול מהמותר

בדמו של החייל שפגע ברכב של שתי צעירות וחשוד בנהיגה בשכרות הייתה כמות אלכוהול הגבוהה לפחות פי 26 מהמותר לגילו. כך אמר נציג המשטרה בדיון הארכת מעצר של החשוד מהתאונה הקטלנית בשבת, שבה נהרגה מדלן שמאילוב הכהן, בת 17 מרחובות.
החייל החשוד הוא תושב גני תקווה, בן 21. חקירת התאונה בכביש 412, בכניסה למושב משמר השבעה בשפלה, העלתה כי מדלן ובת דודתה המתינו ברכבן ברמזור אדום, והנהג החשוד הגיע מאחוריהן במהירות ופגע בהן.
במשטרה אמרו היום (ד’) כי מבדיקת דם שנלקחה מהחשוד בתשע בערב ביום התאונה, כארבע שעות אחרי התאונה עצמה, התגלה כי בדמו 339 מיליגרם אלכוהול. לפי המשטרה, מדובר בנהג צעיר שהמקסימום המותר בדמו הוא 10 מ”ג. בבדיקות הטקסוקולוגיה בבית החולים, שנערכה גם כן באותו ערב, התגלה כי בדמו 166 מיליגרם, פי 26 מהמותר לאדם בגילו.
התובע המשטרתי ציין כי יש תיק פתוח נגד הנהג על נהיגה בשכרות. “אופי התאונה הזו והנסיבות ביחס להתנהגותו בכביש מאוד דומות”, אמר והציג לשופט אבי סתיו תיעוד לאירוע הקודם. “נהג כזה ששותה ולוקח את ההגה לידיים זה כמו כדור שיוצא מלוע של רובה. הוא נוהג לשתות הרבה ולעלות אחר כך על ההגה”.
“בעדות הראשונה שלו ובשנייה הוא אמר שהוא שותה המון יחד עם אביו. הוא אמר שהוא שותה בכמויות גדולות”, אמר נציג המשטרה. הוא התנגד לשחרורו למעצר בית: “אדם ששותה כל כך הרבה, גם אם יהיה בביתו לא יכול להיות אחראי למעשיו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן