news08.net/ads.txt

מלול רוקד, רמי מדהלה מתרבש | העיר מתכוננת למימונה של המדינה – 100 ק”ג מופלטות, 126 סוגי ריבות; זהר בלום: “החגיגה לזכר הוריי, זו הייתה הצוואה של אימי”

שמחה גדולה תתרחש במוצאי השבת, עם צאת חג הפסח, ברחוב פרשני ברחובות, שם מתגוררם מ”מ ראש העיר, זהר בלום, רעייתו חני ובנותיהם אשר מתכננים הפקה שטרם נראתה בקנה מידה ארצי – לכבוד המימונה – וזאת למרות האבל בו שרוי אבי המשפחה, שאימו פנינה נפטרה ממחלת הסרטן הארורה, בכיפור האחרון.

פנינה וזהר בלום

“זו שנה שלא קלה לי”, אומר בלום בראיון לחדשות אפס שמונה, “איבדתי את אמא שלי בערב יום כיפור ושנה קודם את אבא שלי – שהם היו בעצם מאבני התווך של כל הכנת המימונה. הם היו כ”כ מאושרים בהכנות… השנה אנחנו נקיים את החג לזכרם. כשאבא שלי נפטר, אמא שלי אמרה לי: ‘אל תבטל את המימונה, אבא היה רוצה לראות אתכם שמחים’ – וכך נעשה השנה, כי זו הצוואה של אמא. תהיה מימונה גדולה, הכי יפה שהייתה אי פעם בעיר רחובות. מהחגים אני עושה את הריבות, כל המשפחה מסביב זה – וגם החברים שלי”.

ואכן, כולם מחכים למימונה המרכזית של המדינה. כתבי ערוץ 13 כבר ביקרו בבית המשפחה לכבוד המאורע שיצולם ויועבר בזמן אמת. כל השׁמנה וְסָלְתָהּ של העיר, כולל ראש העיר רחמים מלול, שנולד במרוקו ומכיר את המסורת היטב ואף משתתף בחגיגות באופן מלא, המנכ”ל דורון מילברג, יו”ר ועד העובדים רמי מדהלה שאף נוהג לחבוש את התרבוש המסורתי וכמובן חברי מועצה – מתייצבים מידי שנה לאירוע הגרנדיוזי.

ולא רק הם – אל החגיגה הנוצצת, הנערכת זו הפעם ה-15 על ידי משפחת בלום, צפויים להגיע למעלה מ-2,000 איש בני כל העדות והמגזרים, ביניהם חברו האישי של בלום – ח”כ יאיר לפיד, הרמטכ”ל לשעבר גבי אשכנזי, ח”כ עודד פורר, שר החקלאות אורי אריאל ומכובדים נוספים.

מה בתפריט? מאה קילו מופלטות, עוגיות מרוקאיות וכמובן 126 סוגי ריבות עליהם עמל בעל הבית מחגי תשרי, חלקן נדירות מאוד: ריבת תירוש, ריבת ויסקי, ריבת כרובית, ריבת צנון, ריבת סלק, ריבת לפת, ריבת חצילים,ריבת מנטה, ריבת שומר,ריבת זיתים ועוד.

מוצ”ש הקרוב, רחוב פרשני 1, רחובות | הציבור מוזמן, הכניסה חופשית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן