news08.net/ads.txt

מלול שלף מהכיס 180 שקלים – במסגרת “מצעד הפרוטות” של עמותת איל”ן

״מצעד הפרוטות” של איל”ן נפתח בתרומת ראש העיר, רחמים מלול בסך של 18 ח”י – 180 שקלים, כבכל שנה. יום ההתרמה השנתי של איל”ן, איגוד ישראלי לילדים נפגעים, יוצא לדרך ברחובות וייערך ביום שלישי הבא 18.2.20 אולם קודם לכן אירח מלול את ראשי הארגון ברחובות – שמואל שובלי וכרמל צדקה, וכן יו”ר איל”ן רחובות, חבר המועצה גיא צור – והעביר אליהם את תרומתו הצנועה.

במסגרת זו סיפרו ראשי הארגון כי הם מסייעים לילדים מרחובות ומכל הסביבה ואף ציינו כי הצרכים המיוחדים דורשים מהארגון את רכישתו של ציוד יקר ערך והשקעת משאבים רבים, שהארגון מסייע במימונו וכי ההכנסות היחידות של הארגון הן מתרומות במסגרת זו ייצאו תלמידים מבתי הספר ברחבי העיר למבצע התרמות בקרב תושבי העיר. כל הכספים שיאספו הנם קודש לעזרה לאוכלוסיית הנכים. סניף איל”ן מטפל באוכלוסיית הנכים הלוקים בפוליו, שיתוק מוחין, ניוון שרירים, טרשת נפוצה ועוד.

“סניף איל”ן רחובות מטפל באוכלוסייה בעיר שחשוב לסייע לה. אני קורא לתושבי העיר להצטרף למאמצי הסיוע לטובת תושבים אחרים-אשר נתמכים על ידי הארגון”, אמר מלול. חבר מועצת העיר גיא צור, המשמש כיו”ר סניף אילן רחובות והסביבה מסר כי “מצעד הפרוטות הוא יום שכולו מוקדש לדאגה ולהוקרה לאחר באמצעות פעילות חינוכית והסברתית. הסניף יחד עם הילדים הנפלאים שנתרמים למשימה החשובה מסמלים את הטוב והיפה בסולידריות חברתית ודאגה לאחר”.

תרומות יתקבלו גם באמצעות בנק דיסקונט רחובות סניף מספר 045 מספר חשבון: 24244.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן