מלון וולדורף אסטוריה ירושלים נבחר כמלון המוביל הטוב בישראל לשנת 2024

מלון וולדורף אסטוריה זוכה זו הפעם השניה בתואר היוקרתי ‘המלון המוביל הטוב בישראל’, לאחר שזכה גם בשנת 2022 בתואר

מלון  וולדורף אסטוריה נבחר כמלון המוביל הטוב בישראל לשנת 2024 על ידי ארגון התיירות הבינלאומי World Travel Awards  שפרסם הבוקר את רשימת המלונות הזוכים בעולם התיירות והנסיעות לשנת 2024.

World Travel Awards הינו ארגון בינלאומי הידוע כסימן היכר של איכות ומצוינות בתעשיית התיירות והחוגג השנה 31 שנות פעילות. מדובר למעשה בתחרות האוסקר השנתית של התיירות.

בכל שנה נבחרים מוסדות התיירות המובילים בעולם על ידי אנשי מקצוע וצרכנים מתחום התיירות עם מעל ל-650,000 הצבעות מ-160 מדינות..

למלון וולדורף אסטוריה זו הפעם השניה בה זכה בתואר היוקרתי ‘המלון המוביל הטוב בישראל’, לאחר שזכה גם בשנת 2022 בתואר.

הזכיה נחשפה בטקס פתיחת יריד התיירות של העולם הערבי – ARAB TRAVEL MARKET בדובאי היום. נציגי המלון הירושלמי קיבלו את ההודעה על הזכיה הבוקר.

אבנר און מנכ”ל מלון וולדורף אסטוריה ירושלים

:

כבוד גדול למלון וולדורף אסטוריה ירושלים ולרשת, לעובדי המלון ולירושלים על שהמלון זכה בתואר המלון הטוב בישראל זו הפעם השניה. מלון וולדורף אסטוריה, שזו שנת העשור שלו,  עושה מאמצים רבים להוכיח כי אפשר לעשות תיירות מצוינת ולספק את השירות ברמה הגבוהה ביותר בעולם גם בתקופה מאתגרת זו” והוסיף ”  אני מבטיח כי נמשיך לשמור על רמת השירות הגבוהה ,האווירה וחווית האירוח הייחודית כל כך למלון. אני מזמין את הקהל המקומי להגיע אלינו ולהנות מרמת האירוח, השירות, הספא והקולינריה שמעניק המלון”.

מלון וולדורף אסטוריה בירושלים, נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם- מלון פאלאס בירושלים ונחשב לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר. במלון, אשר הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בירושלים, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, חדר כושר, ספא יוקרתי ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תחבורה, תיירות ותעופה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עמית גירון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן