news08.net/ads.txt

מלכת היופי הבאה של ישראל 2020? תכירו את תהילה לוי בת ה-18 מיבנה

תהילה לוי בת ה-18 מיבנה תתמודד בתחרות מלכת היופי. בחודשים האחרונים נערכו עשרות ראיונות, פגישות ומיונים כאשר ואלפי בנות ניסו את מזלן, אבל רק 12 מהן הצליחו להתברג לנבחרת היוקרתית של תחרות מלכת היופי 2020.

צילום – טל שחר

רגע לפני שהיא יוצאת למסע שבסופו אולי תזכה בתואר הנכסף, הכירו את המועמדת המקומית של תחרות מלכת היופי ה-71. תהילה לוי עסקה בעבר בפעילות התנדבותית עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים. הנושא קרוב ללבה מאחר שיש לה אח שאובחן עם אוטיזם. היא מרגישה חיבור לילדים הללו ורוצה לעזור להם בעתיד ואולי אפילו לעבוד כקלינאית תקשורת. בשנת 2017 השתתפה בתחרות היופי של הדרום וזכתה בתואר תגלית השנה.

לקראת התחרות תפסנו אותה לכמה מילים: “התחושות מאוד טובות ,אני מרגישה את האווירה החיובית סביבי, אני מאוד מתרגשת ורוצה להנות כמה שיותר מהרגע. תמיד אמרו לי שאני צריכה לנסות ,נכנסתי לאתר של ״לאישה״ ונרשמתי לתחרות ואני מודה לבורא עולם שזיכה אותי להשתתף בתחרות מלכת היופי של ישראל.  זה משהו שרציתי מאוד ואני מודעת  לחשיבות של התחרות ואני באה פשוט להיות אני”.

איך התחושה?
“אני מאוד מתרגשת.  זאת התרגשות חיובית ואני רוצה ליהנות מכל רגע. מטרת העל שלי היא לקדם מודעות לילדים על הספקטרום, אח הקטן הוא אוטיסט הוא לב גדום ומרגש ואני אעשה הכל כדי שהעולם יהיה פתוח יותר לקבל אותו.  לגבי אכזבה לא חושבת שיש דבר כזה אני מאמינה מאוד ויודעת שהכל לטובה. החלום שלי הוא להצליח כדוגמנית ולייצג את המדינה שלי הכבוד. המשפחה שלי מאוד מחבקת ותומכת וגאה בי. כיף לי לראות אותם שמחים ומתרגשים עבורי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן