news08.net/ads.txt

מלכת היופי תהילה לוי טסה למיאמי לרגל תחרות “מיס יוניברס”

מלכת היופי, תהילה לוי (18) טסה ביממה האחרונה אל תחרות השמלה הלאומית שתתקיים  ב־13 במאי במיאמי.  לוי נבחרה להיות המלכה ה-71 של התחרות, וצפויה לייצג אותנו ב”מיס יוניברס”.

לוי, מתגוררת ביבנה בת להורים גרושים, עברה להתגורר עם אחותה הגדולה בגיל 16 ובזמן שחברותיה לכיתה חשבו על איזו שמלה ילבשו למסיבה בערב, היא הייתה עסוקה בתשלומי שכר דירה ומחיה. ללוי עוד שלושה אחים, שהקטן מביניהם, אורי, אובחן על הספקטרום האוטיסטי כשהיה בן שנה.

התחרות תתקיים בפלורידה שהיא כר נרחב לביטויי אמנות, לסממנים לאומיים וליצירתיות אופנתית. כל מלכת יופי נשלחת עם שמלה מפוארת שאמורה לבטא את הקשר התרבותי והפוליטי שלה לארצה, אבל גם להיות מספיק מרשימה וזכורה כדי לייצר שיח סביבה ולהביא את התואר הביתה. בשנים האחרונות מצליחה ישראל, בזכות עבודתו של המעצב שי שלום, לייצר נוכחות בשיח הזה. השנה זו תהיה שמעת המסכות הוויראלית שעשויה כולה ממסכות בד שהיו חלק בלתי נפרד מחיינו בשנה החולפת וזכתה לשם “שמלת אחרי קוביד-19” (After Covid-19). 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן