news08.net/ads.txt

המלצרית מיבנה תובעת את מקום עבודתה – וזו הסיבה!!

 

 

 

צעירה כבת 24, תושבת יבנה, שנכוותה קשות במהלך עבודתה כמלצרית, הגישה לאחרונה תביעה לפיצויים נגד המסעדה שבה עבדה.

על פי התביעה, שהוגשה על ידי עו”ד רן שפירא ממשרד עו”ד אלמוג-שפירא, בינואר השנה, ביקש בעל המסעדה מהמלצרית להגיש שלוש כוסות תה ללא מגש לשולחן שלו העניקה שירות. לדבריה, כאשר עשתה את דרכה לשולחן, קראה לה לפתע מלצרית אחרת. הסחת דעת זו, גרמה לצעירה לאובדן ריכוז זמני. כאשר הפנתה את מבטה לכיוונה של המלצרית, נשפך על ידה השמאלית תה רותח משלוש הכוסות – מה שגרם לה לכוויות עזות ופתאומיות.

לדברי עו”ד שפירא, התאונה המפתיעה גרמה לה לכאבים עזים, והיא עזבה במהירות את משמרתה, ופנתה למוקד לרפואה דחופה ‘טרם’, שם אובחן, כי היא סובלת מכוויות בדרגה שנייה. “לצערה של התובעת, כוויות אלו נותרו והפכו לצלקות תמידיות”, לשון התביעה.

על פי התביעה, נטילת משקאות רותחים ללא מגש לא נבעה מיוזמתה של המלצרית. על פי הנטען, מעסיקיה במסעדה, חייבו את המלצרים להגיש שתייה רותחת ללא מגש.

“התובעת הייתה ערב התאונה בריאה, שמחה ופעילה בעלת תחביבים רבים. בעקבות התאונה נגרמה לה פגיעה חמורה ובלתי הפיכה שהשפיעה על כל האספקטים בחייה, לרבות היוותרותה עם צלקות מכוערות בידה הדומיננטית, צלקות המגבילות אותה בתנועה, מסבות לה כאב רב, ומהוות פגם אסתטי שילווה אותה לשארית חייה”, דברי עו”ד שפירא,

לתביעה צורפה חוות דעת רפואית של ד”ר עמוס לויאב, מומחה לכירורגיה פלסטית, שקבע, כי עקב גילה הצעיר של התובעת ואופי הנזק, מדובר בנכות תפקודית בעלת השלכות קשות על חייה ובנזקים פיזיים ואסתטיים חמורים. המומחה העריך את נכותה הצמיתה של הצעירה בשיעור של 20 אחוז.

בתביעה מתבקשים פיצויים בשל נזקי גוף בסכום המקסימלי שבסמכותו של בית המשפט (עד 2.5 מיליון שקלים). התביעה נדונה בימים אלה בבית משפט השלום בתל אביב.

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן