news08.net/ads.txt

ממשיכות לצבור מדליות בינלאומיות: שחף ושקד מאילת סיימו במקומות מעולים את התחרות בבודפשט

הישגים למחליקות הקרח האילתיות בתחרות הבינלאומית בבוקרשט.

הישגים למחליקות הקרח האילתיות בתחרות הבינלאומית בבוקרשט.

שקד ושחף פנחס בנות ה-10, ממשיכות לצבור הישגים מרשימים בתחום ההחלקה האומנותית על הקרח. לאחר שהביאו מדליות באליפות ישראל ובגביע המדינה הן התחרו בסוף השבוע באליפות הבינלאומית בבוקרשט ברומניה – שם שחף הגיעה למקום השני ושקד למקום ה-10. את השתיים ליוו יוליה וסרגיי שייקו, המאמנים של השתיים מטעם עמותת מטב.

לפני התחרות התאומות של ענבל וטל פנחס הלומדות בכיתה ה’ בבית הספר “גלים”ץ הוזמנו ללשכת ראש העיר שם סיפרו לראש העירייה אלי לנקרי על רוטינת האימונים המתקיימת מידי יום, לעתים מהשעה 5 בבוקר ואיך הכל התחיל כשבחרו בהחלקה על הקרח כחוג. הבנות הציגו לראש העירייה את המדליות בהן זכו – שחף במקום הראשון באליפות ישראל ובמקום השני בגביע המדינה, ו-שקד במקום הרביעי באליפות ישראל והמקום השלישי בגביע המדינה. ראש העירייה שיבח את השתיים שוו על ידי האם ענבל, הן על הכישורים ובעיקר על הרצון, הנחישות וההתמדה שללא ספק מובילים אותן להצלחה. “אנחנו גאים בכן. אתן מביאות כבוד לעצמכן, למשפחות ולעיר” אמר לנקרי לאלופות הצעירות.

השתיים צפויות להתחרות גם באבו דאבי – בחודש מרץ ובין לבין בתחרות נוספת שתתקיים בחודש הבא באייסמול – השלב השלישי בגביע המדינה, באותו זירת קרח בה התחילו להחליק על הקרח – כתחביב.

צילום: פרטי, ענבל פנחס | דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן