news08.net/ads.txt

ממשיכים בבנייה: שעריים החתימה חמישה שחקנים

שבוע אחרי שקיבלה את ההודעה המשמחת אודות המשך תמיכתו של אלדד פרי בקבוצה, במכבי שעריים החתימו את רז מזרחי, דור חמו, נאור אסרף – גם עדן בוקובזה ודניאל פישר חתמו לעונה נוספת. המשחק הראשון: ב-7 בספטמבר

במכבי שעריים שמחו מאוד לקבל בשבוע שעבר את ההודעה מיזם הנדל”ן אלדד פרי, לפיה הוא ימשיך לתמוך בקבוצה כשיזרים סכום של 150 אלף שקלים לטובת תפעולה השוטף. נראה כי בשעריים כבר החלו לקטוף פירות מהתרומה המשמעותית יחסית לקבוצה בליגה א’, כאשר במהלך השבוע החולף חתמו במועדון רז מזרחי, דור חמו ונאור אסרף. בנוסף, החלוץ המצטיין עדן בוקובזה חתם רשמית על הארכת חוזהו בעונה נוספת, כך גם דניאל פישר. מזרחי, בן ה-21 המתפקד כקשר, גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ונחשב הבטחה גדולה. בשעריים מקווים כי הוא יממש חלק מהפוטנציאל שלו על הדשא, אחרי שבעונה שעברה שיחק במכבי הרצליה מהליגה הלאומית. “הוא ישדרג עבורנו את מרכז השדה”, אמרו בשעריים השבוע. “מבחינתי הכי כיף לי בעולם לחתום במקום כמו שעריים”, אמר מזרחי עצמו ל”כל רחובות-גדרה”. “עבורי זה קרש קפיצה, ואני רואה את הקבוצה הזאת מצליחה בגדול, ואתן את כולי כדי שזה יקרה והקבוצה תגיע לאיפה שהיא צריכה להיות”, הוסיף.

יוצא נוסף ממחלקת הנוער של הפועל תל אביב הוא דור חמו בן ה-25, שחתם גם הוא בשעריים. חמו הוא בלם, ובמועדון מקווים ששני יוצאי השדים האדומים יחזקו את חוליית הקישור וההגנה שלהם במאבק האפשרי על העלייה לליגה הלאומית. ביום רביעי חתם החלוץ נאור אסרף, בן 21, באמצעות סוכנו יואב אלימלך. אסף הוא סקורר ידוע שבארבע העונות האחרונות בליגה ב’ כבש 71 שערים ב-117 הופעות במדי מעלה אדומים. חמו, מזרחי ואסרף יחד עם פישר ובוקובזה הממשיכים – מצטרפים לשחקנים שכבר חתמו במועדון במהלך הפגרה עד כה, ובהם  שי דוד שהגיע מבית”ר כפר סבא, השוער השני אופיר קרצו, המגן השמאלי רביד אשר, הבלם אסף חקאק, טל משען, דורון רוזנקוביץ’ והאחים תום ומור מדהלה. השבוע חתם על הארכת חוזהו גם שחקן הבית המוערך יאיר אליאס.

במקביל להחתמות, קבוצתו של המאמן מוסא בן חיים עשויה גם לאבד את אחד משחקניה המרכזיים, עומר בן שאנן, שהחל להתאמן השבוע בהפועל רמת גן. בן שאנן ייבחן בימים הקרובים אצל הרמת גנים, שיחליטו בתוך ימים ספורים האם להחתימו. במידה והוא יוחתם בשעריים יחפשו עבורו מחליף בעמדת הקשר. “אפילו שנצטער אם הוא יעזוב אותנו, נשמח אם הוא יתקדם לליגה הלאומית”, אמרו השבוע במועדון. מנכ”ל הקבוצה, כפיר קירט, מעריך כי בימים הקרובים ייקבע מועד לאימון הפתיחה הרשמי של הקבוצה, אליו צפויים להגיע מאות אוהדים. “אנחנו בשלבי גיבוש סופיים של הסגל, ולאחר שזה יקרה נקבע תאריך לאימון פתיחה”, אמר קירט. בינתיים, קצב מכירת המנויים ממשיך להיות משביע רצון, ובמועדון אומרים כי בכל שבוע נמכרים עוד כמה עשרות מנויים מתוך 350 הכרטיסים שהוצאו למכירה. כידוע, בקבוצה שמו להם ליעד למכור את כל 350 המנויים עוד לפני פתיחת העונה, דבר שיסייע בחיסכון עלויות במהלך העונה וגם יכניס לקבוצה סכומי כסף משמעותיים שיאפשרו לה להחתים שחקני רכש נוספים שיאפשרו לה, אולי, להיאבק על הכרטיס לליגה השנייה בטיבה. בתוך כך, המשחק הרשמי הראשון של הקבוצה צפוי להתקיים ב-7 בספטמבר במסגרת גביע המדינה. טרם נקבעה היריבה. המשחק הרשמי הראשון בליגה יתקיים שבוע לאחר מכן, ב-14 בספטמבר, כאשר גם במקרה זה טרם נקבעה היריבה. הגרלת המשחקים תיערך באמצע אוגוסט בהתאחדות לכדורגל.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן