ממשיכים במסורת: מרוץ “האביב” ביהוד-מונוסון

תיכון “עתיד” יגאל אלון ביהוד, מרשת החינוך “עתיד”, יקיים מחר (שישי,24.5.24) את מרוץ האביב, המתקיים זו השנה ה-11 לזכרו של בוגר בית הספר, סמ”ר רועי פרג’ון ז”ל | השנה האירוע יוקדש לנרצחים והנופלים בעזה

“מרוץ האביב” מתקיים זו השנה ה-11 ברציפות לזכרו של בוגר ביה”ס עתיד “יגאל אלון” ביהוד, מרשת החינוך “עתיד”, רועי פרג’ון ז”ל.

טקס פתיחת המרוץ יתקיים בשעה 8:00 בבוקר בבית הספר ברחוב בן צבי 12 ביהוד. ההזנקה למרוץ תהיה בשעה 8:30.

בכל שנה חיילי גדוד נצח יהודה, הגדוד של רועי הי”ד, משתתפים במרוץ אך השנה תגיע נציגות מצומצמת בשל המלחמה בעזה. רק השבוע איבד הגדוד עוד שניים מטובי לוחמיו. המסלול הקצר בן 2 ק”מ יעבור ברחוב בן צבי, מוהליבר, כיכר אלפרט וחזרה לביה”ס. המסלול הארוך בן 5 ק”מ יעבור ברחוב בן צבי, מוהליבר, קפלינסקי, כיכר ויצמן וחזרה לביה”ס.

רועי פרגון הי”ד, הוא בוגר תיכון  יגאל אלון מחזור ה’. לפני השירות הצבאי למד במכינה בבית –אל,  שם התחזק פיזית ורוחנית והעמיק בלימוד התורה. הוא התגייס לגדוד נצח יהודה והיה מפקד כיתה נערץ. רועי היה חבר טוב של כולם, צנוע, ענו, מלא נתינה ואהבת ישראל. בשבת כ”ה באב תשס”ו  נפל  רועי בפיגוע ירי במחסום בקעות , בן 21 היה בנופלו.

השנה, כאמור, המרוץ יהיה לזכרם של כלל חללי מלחמת “חרבות ברזל” ובפרט לזכרם של:

יותם הלל הי”ד 

למד בתיכון יגאל אלון  מחזור כ”ד, היה נער שמח מטבעו, שובב עם שמחת חיים, אוהב מוסיקה ושירים. כל מי שהכיר אותו  הכיר את החיוך, הלב הרחב והיחס האוהב והמכבד לכל אדם. יותם היה לוחם מוערך בסיירת הנח”ל, אהוב מאוד על מפקדיו וחבריו לנשק. יותם נהרג בקרב עם מחבלים בכפר עזה בן 19 היה בנופלו.

הדר חושן הי”ד

בתה של המורה גליה. הדר היתה בחורה עם אנרגיות בלתי פוסקות של שמחה, עשייה, פרגון ונתינה עם חיוך מקסים. הדר היתה אהובה ואוהבת, אוהבת את החיים, אוהבת אנשים, אוהבת  לעשות טוב. הדר ראתה כל אדם, אף אחד לא היה שקוף בעיניה. הדר נרצחה במיגונית ברעים. בת 28 היתה במותה.

רינת זיגדון הי”ד

אחייניתה של המורה עידית, היתה בחורה עם לב ענק, אור גדול, עיניים טובות שרואות ישר לנשמה. לרינת הייתה נוכחות ממגנטת היא הייתה ילדה שהצחיקה את כולם. אחד מכישרונותיה היה שירה, היה לה קול אדיר שחדר לתוך הנשמה. רינת נרצחה במסיבת הנובה 23 במותה.

הרב אמיר כהן, מנהל תיכון דתי עתיד “יגאל אלון”  ביהוד:

“אנו נמצאים במלחמה קשה ואכזרית מול אויבינו. מורשת הנופלים היא אחדות, ישראל מנצחת ביחד. הריצה היא שפה שמאחדת המקרבת את כולם. המרוץ מאפיין את הנחישות ההתמדה והרוח הספורטיבית שהיתה לנופלים , שנזכה  להמשיך את דרכם לאחדות ואהבת ישראל אמיתית. תנחומינו למשפחות ולגדוד. אנו מתפללים לשלומם ולהצלחתם של חיילי נצח יהודה וכל חיילי צה”ל וכוחות הבטחון.  בשבי החמאס  מוחזקים עדיין  מאה עשרים וארבעה  חטופים   נישא תפילה לשובם הביתה , בריאים ושלמים ברוחם ובגופם”.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ביטחוני/חירום/חריג לחצו כאן

צילום: צילום: יאיר ענתבי קרדיט | צילום משתתפים בחולצות כתומות: רונית ששום תמם

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן