news08.net/ads.txt

מ”מ ראש העיר, זוהר בלום, במכתב בהול לשר הבריאות: לבדוק את התלמידים שבאו במגע עם חולים מאומתים

מ״מ ראש העיר, זהר בלום, הגיש היום (חמישי) מכתב בהול לשר הבריאות ושר החינוך לבדוק את כל התלמידים שבאו במגע עם חולים מאומתים ומזהיר מפני הדבקה המונית. “אם לא נעשה כך בהקדם, נאלץ לסגור את מוסדות החינוך שעדיין פועלים בעיר”.

 

לדבריו של בלום, מערכת החינוך הרחובותית, הייתה הראשונה בארץ לחוות את משבר הקורונה במוסד חינוכי. בבית הספר נבון, התגלתה יועצת חינוכית מאומתת, ובעקבות כך בית הספר נסגר. לאחר שבעירייה קיימו בדיקות במימון הרשות, נעתר משרד הבריאות והסכים לבדוק גם את הצוות החינוכי והתלמידים הנוספים, ואכן, נמצאו עוד 3 מורות כחולות מאומתות ושלושה תלמידים. במהלך החודשיים האחרונים, בלום ציין כי הם עושים ימים כלילות, לטפל במשבר הקורונה והשלכותיו על מערכת החינוך העירונית.

מתוך מכתבו של מ”מ זוהר בלום: “בכל יום אנחנו סוגרים מספר גנים ומספר בתי ספר, לעיתים אף עשרה מוסדות חינוך ביום, אנחנו מקיימים זום עם ההורים והצוותים החינוכיים על מנת להסביר ולהרגיע, מעבירים למשרד הבריאות אקסל עם נתוני התלמידים/ הצוותים החינוכיים ופותחים מתחמים כדי לקיים בדיקות. להפתעתנו, החלטתם כי אין לאפשר יותר לקיים בדיקות עבור תלמידים שאינם בעלי תסמינים. זוהי דרך קלה “לשטח את העקומה” – פחות בדיקות משמע פחות חולים מאומתים ויותר תלמידים שלנו שמשמשים להדבקה רחבה.

אני פונה אליכם, בבקשה דחופה, לחזור בכם מהמתווה החדש ולשוב ולבדוק את כל התלמידים ואנשי הצוות שנחשפו לחולה מאומת. אם לא נעשה כך בהקדם, נאלץ לסגור את מוסדות החינוך שעדיין פועלים בעיר. למען בריאות תלמידינו, ילדי העיר, אני דורש כי החלטתכם זו תשתנה. אני מקווה, כי פנייתי תיפול על אוזניים כרויות וכולנו נמנע את ההתפרצות הקרובה הבאה שתמיט אסון על תלמידי  ותושבי העיר והמדינה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן