news08.net/ads.txt

מ”מ ראש עיריית רחובות זוהר בלום טס לארה”ב – וזו הסיבה

בלום טס לארה”ב: “זוהי זכות עבורי לנסוע מטעם הסוכנות היהודית למיניאפוליס, מינסוטה במטרה לגייס תרומות עבור הפעילויות הרבות למען נוער והצעירים של רחובות”

בימים האחרונים נעלם זוהר בלום, ממלא מקום ראש עיריית רחובות ומועמד לראשות העיר בבחירות המוניציפליות שייערכו בחודש אוקטובר – מהלשכה.

בלום לא נעלם סתם כך, אלא טס לארה”ב להשתתף במשלחת של שותפות רחובות-מיניאפוליס מטעם וועדת ההיגוי של הסוכנות היהודית, לאחר שרחובות אירחה לאחרונה מעל ל- 200 חברי הקהילה היהודית ממינסוטה.

מטרת נסיעתו הינה לפעול בשיתוף פעולה פורה עם קהילת מיניאפוליס, לדון בפעילויות לשנה הקרובה ולגייס סיוע כספי לפרויקטים משותפים.

בין היתר, המשלחת תיפגש עם ראשי הפדרציה היהודית שהחליטו לתרום להקמת שני בתי קפה שיועסקו בהם צעירים בעלי צרכים מיוחדים ולהעניק יותר מלגות לסטודנטים על שם אמה גילברט.

מעבר לכך, בלום יבקר בבית ספר חדשני בניו-יורק וילמד על שיטות הלימוד החדשניות הפועלות בו.

הוודות לאלון נפתלי, סמנכ”ל תפעול וקשרי ממשל מרשת אמי”ת, בלום ייפגש גם עם מנכ”ל גוגל העולמי וכן ידון על המשך גיוס התרומות לבית הספר למחוננים יחד עם משפחת ספרא.

לדברי בלום, “זוהי זכות עבורי לנסוע מטעם הסוכנות היהודית למיניאפוליס, מינסוטה במטרה לגייס תרומות עבור הפעילויות הרבות למען נוער והצעירים של רחובות”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: גיא כושי ויריב פיין | יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן