מנהיגות העתיד של התעשייה הביטחונית הישראלית

ברכות למסיימות המחזור הראשון של בית הספר למנכ”ליות של העתיד של התעשייה האווירית וארגון סופרסונס, בתכנית להכשרת נשים לתפקידים בכירים בתעשיות הביטחוניות – בהובלת התעשייה האווירית.

28 מנהלות בדרג בכיר בתעשייה האווירית, קיבלו בסוף השבוע האחרון תעודות בטקס שהתקיים במשרדי החברה בלוד, לרגל סיום המחזור הראשון של בית הספר למנכ”ליות של העתיד של התעשייה האווירית וארגון סופרסונס, בתכנית להכשרת נשים לתפקידים בכירים בתעשיות הביטחוניות – בהובלת התעשייה האווירית.

הטקס התקיים במעמד מנכ”ל התעשייה האווירית בועז לוי, יו”ר ארגון העובדים יאיר כץ, סמנכ”לית העצמ”ה עדי הרשטט וחברי ההנהלה הבכירה בחברה ומנכ”לית סופרסונס, ליאת שקד.

המחזור הראשון הסתיים בהצלחה עם כ- 20% מהמשתתפות, שהתקדמו לדרג מקצועי או ניהולי בכיר יותר, עוד במהלך התכנית וסמוך לסיומה, ואחוז ניכר של בוגרות אשר גם הן  כבר בתהליך של הגשת מועמדות למכרזי ניהול בכיר.

התכנית מתמקדת בתחומים הרלוונטיים לעולמות הביטחוניים ולתחום הניהולי בפרט, כמו ניהול מו”מ בסביבה רב-תרבותית, חדשנות כערך אסטרטגי ועוד, וכוללת מפגשי היכרות עם נשים בכירות מגופים ביטחוניים בישראל, מפגשים ייעודיים לניהול קריירה הכוללים התמודדות על מכרזים פנימיים, יצירת נטוורקינג, ניתוח דוחות כספיים ועוד.

במהלך התכנית המנהלות מקבלות את הכלים להתמודדות עם חסמים העומדים בפני נשים המעוניינות להתקדם לתפקידי ניהול בכיר.

לאור הצלחת המחזור הראשון, בימים אלה נפתח המחזור השני של בית הספר למנכ”ליות בהשתתפות 29 עובדות נוספות של התעשייה האווירית, הנמצאות בתפקידים משפיעים ומיועדות לתפקידי ניהול בכיר.

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – נשים בלבד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – נדל”ן, כלכלה, הייטק ועסקים לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: התעשייה האוירית

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן