news08.net/ads.txt

מנהיגות ויוזמות: פורום נשים רחובות העניק תעודות לבוגרות קורס מנהיגות

בשבוע האחרון הגיע לסיומו קורס מנהיגות נשים עירוני בו השתתפו כ-30 נשים תושבות העיר, מגילאים שונים השייכות למגזרים שונים המציגות את הפסיפס האנושי היפה בעיר רחובות. את הקורס הנחתה אורלי אברהמי, מנכ”לית א.א פיתוח ארגוני וקהילתי וריכזה הגב’ אמונה גבריאל

פורום נשים בעיריית רחובות פועל כדי לקדם נשים לייצוג, תעסוקה, אקדמיה והשכלה, יצירת הזדמנויות ורכישת מיומנויות. בשנים האחרונות פורום נשים רחובות מקדם את נושא המנהיגות הנשית בעיר כדי לעודד נשים לקבל החלטות, להשפיע על חייהן ולהיות פעילות בחיי החברה והקהילה.

בשבוע האחרון הגיע לסיומו קורס מנהיגות נשים עירוני בו השתתפו כ-30 נשים תושבות העיר, מגילאים שונים השייכות למגזרים שונים המציגות את הפסיפס האנושי היפה בעיר רחובות. את הקורס שנערך במעמד ראש העיר רחמים מלול – הנחתה אורלי אברהמי, מנכ”לית א.א פיתוח ארגוני וקהילתי וריכזה הגב’ אמונה גבריאל.

עם תום הקורס, פורום נשים רחובות הזמין את הבוגרות לטקס סיום רשמי שהתקיים בבניין העירייה במהלכו הציגו הבוגרות את הפרויקטים הנבחרים עליהם עבדו במהלך הקורס:

1.”עין לשיווין צופיה” – קידום תכני השוויון המגדרי לנערות דרך קבוצת מנהיגות במסגרת המחויבות האישית.
2.”חברות פלוס” – מפגשים חברתיים לנשים אשר יאפשרו , הידברות ושיח עם נשים משכונות שונות בעיר.
3.”נשים, זה הסיפור” – הנגשת הגיל השלישי לגיל הצעיר בעזרת סיפורי חייהן פורצי הדרך של נשים מהגיל השלישי בעיר.
4. מענה לנערות חרדיות- פעילות לנערות מהמגזר החרדי שנמצאות על סף נשירה מהמסגרת הלימודית. בו יהיו תכנים לימודיים וחווייתיים.
בטקס הנשים סיפרו על החוויה שלהן בקורס, הכלים שקיבלו, הפרויקטים עליהן עבדו וכמובן – החברות שרכשו וילוו אותן גם לאחר סיום הקורס.

פורום נשים מזמין את תושבות העיר רחובות ליהנות ממגוון אירועים, סדנאות, קורסים ופעילויות. ניתן ליצור קשר בטל’ > 08-649-0847 בדוא”ל> [email protected]
או בעמוד הפייסבוק > https://www.facebook.com/forumrehovotwr/

אוה גור, מחזיקת תיק קידום מעמד האישה ויו”ר פורום נשים רחובות, מברכת על סיום קורס המנהיגות:

“אני גאה בבוגרות היקרות שסיימו את הקורס ובכך הפכו לנשים מנהיגות ופעילות שתורמות לעצמן ולקהילה כולה. אני מודה לכל צוות הפורום ולמרצה, הגב’ אורלי אברהמי, על ניהול הקורס, וקוראת לנשות רחובות לעקוב אחר פורום נשים רחובות ברשתות החברתיות לקראת המיונים לקורס הבא”.

לדברי אביבה חלבי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה: “אחרי מיונים ורשימת המתנה ארוכה בחרנו ב-28 נשים מרשימות ובעלות מוטיבציה להוביל שינויים ויוזמות בעיר. אני בטוחה שהכלים שרכשתן ייסעו לכן עם החזון שיצרתן ויביאו לשינוי אותו אתן רוצות לראות. תודה רבה לאמונה גבריאל על ריכוז הקורס ולאורלי אברהמי על הנחיית הקבוצה וליווי הצוותים עד שלב הגמר ולסילבי דימנד על התמיכה”.

אורלי אברהמי, מנחת הקבוצה: ״בקבוצת המנהיגות העירונית הדגשנו 3 יסודות מרכזיים: חזון וערכים, אמונה בדרך ויכולת להוביל ולצרף אנשים נוספים למימוש המציאות העתידית. אני סמוכה ובטוחה שהכלים שקיבלתן במהלך הקורס יובילו את כולנו לעתיד טוב ושוויוני יותר״.

אמונה גבריאל, רכזת הקורס הוסיפה במפגש: “זכינו לעבוד עם קבוצה איכותית ומיוחדת במידה. היה העונג להכיר ולראות שיש בעיר נשים עוצמתיות וחזקות, שרוצות לעורר שינוי. אני בטוחה שצפויות לכן הצלחות רבות בהמשך הפעילות ובכלל”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
הודיה ביטון
הודיה ביטון
4 months ago

מחפשים עבודה בלי לצאת מהבית?
לעבודה מהבית! אנחנו מחפשים עובדים בתחום הקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן ונתונים, והעתק הדבק! ניתן להגיע ל12,700 בחודש ומעלה!
אין צורך בניסיון לפרטים- 052-4313764 פנו אלינו בוואטספ

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
הודיה ביטון
הודיה ביטון
4 months ago

מחפשים עבודה בלי לצאת מהבית?
לעבודה מהבית! אנחנו מחפשים עובדים בתחום הקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן ונתונים, והעתק הדבק! ניתן להגיע ל12,700 בחודש ומעלה!
אין צורך בניסיון לפרטים- 052-4313764 פנו אלינו בוואטספ

דילוג לתוכן